RSS

marți, 13 septembrie 2011

Musaca cu cartofi si carne tocata

Am facut aceasta musaca inainte de a pleca in concediu, dar abia acum mi`am facut timp sa o postez. In general imi place sa fac musaca si cu rondele de dovlecel sau vanata... dar de data asta nu am avut si am facut`o simpla.. doar cu cartofi.

Ingrediente:
12 cartofi
600 g carne tocata porc
1 morcov mic
1 ceapa mica
½ ardei verde
Suc rosii
Boia iute
Delikat
Sare
Piper
6 frunze busuioc
5 fire patrunjel
2 galbenusuri
3 linguri smantana

Am pus la fiert cartofii, la foc mic, iar cand au fost gata i`am lasat sa se raceasca, apoi i`am taiat rondele nu foarte groase.
Cat au fiert cartofii am pregatit amestecul de carne. Am pus la calit legumele, apoi am adaugat carnea tocata. Cand si`a schimbat culoarea am pus boia, delikat, piper si un pic de sare, apoi am adaugat sucul de rosii. Am lasat sa fiarba cca 20 min.

Am adaugat busuiocul tocat, si am mai lasat la foc 15 min.
Cand carnea era aproape gata, am pus patrunjelul tocat, am potrivit de sare si piper, iar dupa cateva clocote, am stins focul.
Intr`un vas de yena pe care l`am uns cu putin ulei, am pus un rand de felii de cartofi, un rand de compozitie de carne, un rand de cartofi, un rand de carne, un rand de carofi, si iar carne. (am uitat sa fac poze la tot procesul.. :))
Deasupra am pus amestecul de galbenus cu smantana.
Am dat la cuptor, la foc mic, ptr 30 min.
A iesit delicioasa… Abia am reusit sa mai fac poze cu produsul final…

8 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Si noua ne place musacaua cu de toate dar si cu anumite legume.E grozava si satioasa!Pupici!

Anonim spunea...

in orice varianta e super delicioasa!!!

Cristina spunea...

Musacaua de cartofi este una preferatele mele!

Pup

Simona spunea...

Teo, si mie`mi place de as manca saptamanal, doar ca la noi este bataie intre musaca (eu) si lasagna (el)! :)) Pupici

Simona spunea...

Magda, ai dreptate! Buna e oricum!

Simona spunea...

Cristina, si a mea! Pup

Petronela spunea...

Imi place mult cum ai facut-o,iar carnea tot asa o pregatesc si eu...si sant bune si lasagnele...mmmmi-ai dat o idee buna,pentru urmatoarea zi de dezmat culinar,am decis:fac musaca!!!!
Te-am pupat si-ti doresc o seara minunata

Simona spunea...

Buna Petronela! Se pare ca avem agelasi gusturi. Astept sa vad poze cu musacaua ta. Te pup