RSS

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Mancare de mazare cu aripoare de pui


Mancarica de mazare este una din preferatele mele, mai ales ptr faptul ca se poate consuma si fara paine (ceea ce este bine ptr dieta :))

Ingrediente:
800 g aripioare de pui
900 g mazare congelata
1 ceapa
1 ardei
suc rosii
sare
delikat de gaina
marar verde

 Am prajit aripioarele de pui, pe care le`am spalat si curatat inainte.
Ceapa am toacat`o marunt si am calit`o in ulei. Cand a devinit aurie, am adaugat si ardeiul tocat si am stins cu apa calda. Am adaugat mazarea si am lasat la fiert 15-20 min. Zeama trebuie sa fie doar cat sa acopere toate ingredientele, completandu-se pe parcurs. Se potriveste de sare. Am adaugat si carnea si am lasat sa fiearba.
Cand si legumele erau aproape fierte, se adauga sucul de rosii si se mai lasa un pic la fiert. Pentru cine doreste o mancare mai groasa, se poate pasa 2-3 linguri de mazare sau se dizolva in putina apa 1 lingura de faina si amestecata in mancare.
Cand este gata se opreste focul si se adauga marar din abundenta.
Pofta buna!

 

0 comentarii: