RSS

marți, 8 mai 2012

Chec aperitiv cu parizer de pui

Un nou aperitiv, numai bun pentru o masa de sarbatoare.

Ingrediente:
500 g parizer de pui
1 ardei gras rosu
½ ardei gras verde
13 fire ceapa verde
2 triunghiuri branza topita
5 oua
3 linguri faina
3 linguri smantana
sare
piper
fulgi ardei iute
ulei


Parizerul l-am taiat cubulete si l-am calit in putin ulei, iar cand a fost gata l-am lasat la scurs si racit. 
In acelasi ulei am calit ardeii si ceapa verde tocate marunt, lasandu-le si pe acestea la scurs si racit.
Folosind 2 boluri mari, am separat albusurile de galbenusuri.
Galbenusurile le-am amestecat cu ceapa, ardeii si parizerul calite si racite... 
branza topita, smantana, sarea si piperul. Am amestecat pana s-au omogenizat bine.
Albusurile le-am mixat spuma, apoi am adaugat faina in ploaie, amestecand usor ptr a nu se lasa.
Peste amestecul de galbenusuri, am adaugat compozitia de albusuri, amestecand usor cu o spatula de jos in sus.
Am uns cu ulei 2 tavite de chec (eu am folosit tavi de unica folosinta ptr ca a fost mai usor de transportat, acolo unde a avut loc masa), apoi am turnat compozitia si am dat-o la cuptorul preincalzit pentru 45 de minute, sau pana trece testul scobitorii.
Din pacate nu am poze clare cu sectiune, dar... aperitivul a fost foarte bine apreciat, reteta fiindu-mi ceruta de cateva colege.
Poftiti la masa!!
Sursa: Gourmandine 

17 comentarii:

Cristina spunea...

Sunt prima asa ca ma servesc... Pup

sara & Miki spunea...

Minunat... din 2 tavi ajunge si pentru mine. Pup!

Paradis spunea...

Dupa rulada of course ca merge si o felie de cake aperitiv:).Arata bine!pup.xoxo

Alexandra spunea...

Asa da !!! DElicios...

Mihaela Negrescu spunea...

recunosc ca nu am mancat chec cu parizer de pui,dar arata delicios!!Pupici!

catkitchen spunea...

Nu am mai facut un chec aperitiv cred ca de la Craciun !! :(:(

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este intradevar foarte bun checul acesta.Te pup cu drag!

Simona spunea...

@Cristina, primul venit, primul servit, binenteles! Pup
@Sara&Miki, o tava ptr voi, cu drag! Pupici
@Paradis, merg de minune impreuna! Pup cu drag
@Alexandra, mercic. Pupici
@Fantezie, si eu am fost putin reticenta (nu prea mancam parizer), dar a iesit foarte gustos! Pup
@Adina, la mine este prima oara.. asa ca.. :) Pupici
@Mihaela, si mie mi-a placut! Pupicei

Mimmi spunea...

L-am facut si eu mai demult,trebuie sa-l refac ca e foarte gustos ! Te pup

Danutza spunea...

Ce bine arata! Yummmi! Pupici!

Alice Kitchenette spunea...

Imi place. Arata tare apetisant. Am sa incerc reteta.

Simona spunea...

@Mimmi, asa este! Merita repetat! Pupici
@Danutza, si-i foarte bun!! Pup
@Alice, ti-l recomand cu drag! Pupici

Adela Zilahi spunea...

Vreau si eu!! Pupici cu sclipici!

Simona spunea...

@Adela, serveste cu placere! Pupici dulci

TeoBucatar spunea...

Ador aperitivele astea colorate!

The Wandering Oltean spunea...

Arata super apetisant!
Nu e greu deloc de inchipuit de ce au verut reteta coloegele!

Simona spunea...

@Teo, si-s tare de efect! Pup
@Oltean, multumesc!