RSS

joi, 16 mai 2013

Sandwich cald cu mozzarella si salam

In ultima perioada nu mai am timp de nimic! Nu stiu daca si voi patiti la fel, dar daca stiti vre-un remediu, sa mi-l spuneti si mie :) Pentru azi, sandwich! Un sandwich bunut tare!

Ingrediente:
2 felii paine neagra turist
6 felii salam balcanic (sau alt salam picant)
6 felii mozzarella Delaco
1/2 castravecior murat
2 frunze ceapa verde
1 rosie de gradina micuta
ulei de masline cu aroma de busuioc si usturoi
sare
piper alb 

 

Pe una din cele doua felii de paine am asezat bucatile de salam, fasiile de castravete murat, ceapa verde taiata rondele si rondelele de mozzarella. Am condimentat cu sare si piper, am acoperit cu cealalta felie de paine, pe care am stropit-o un ulei.
Am asezat sandwish-ul cu partea unsa in jos, intr-o tigaie grill. Am apasat usor cu mana. Am lasat pana cand mozzarella a inceput sa se inmoaie. Am stropit cu ulei si felia de paine de deasupra, apoi am intors sandwish-ul. Ajutandu-ma de o folie de aluminiu (pentru a nu ma frige) am apasat usor si am lasat pana s-a rumenit.
Am scos sandwish-ul, l-am desfacut si am pus rondele de rosie. Am ansamblat si am papat cu mare pofta!!
Nu l-am papat singura.. l-am impartit cu tata :)

10 comentarii:

Bucate Apetisante spunea...

Imi place home made fast-food-ul si de multe ori si eu fac asa ceva.
O solutie de moment f buna impotriva foamei.
Si da, nici eu parca nu apuc sa fac mare lucru. Sunt perioade care vin si trec si tot asa.

maria mihalache spunea...

Ador sandwich-urile calde iar combinatia ta de ingrediente este una pe placul meu.
Zi frumoasa!

FLORY spunea...

Nici mie nu imi mai ajunge timpul,dar remediu n-am gasit.Sandwich-ul tau este tocmai bun si rapid!Pupici

Cristina spunea...

Daca ai sti de cate ori apelam la sandvisuri... bun tare!

catkitchen spunea...

Draga mea , nici eu nu mai am timp de nimic , dar asta cred ca ai observat deja !! :(

Licuta Marin spunea...

Cred ca e o mare problema timpul asta!:( Tare apetisant sandwich-ul tau!Pup!

Rita Oarga spunea...

Foarte fain sandwichul. Cat despre timp, cred ca as avea nevoie de macar de doua ori atata. Remediul cred ca este sa ne ingaduim un pic de repaus din cand in cand si sa nu mai tragem chiar atata de noi.
Pupic!

Haplea spunea...

Ce bunatate de sandwich!!!

Alex spunea...

Arata delicios!!! mi-ai facut o pofta ...

The Wandering Oltean spunea...

Gustos și la obiect!