RSS

miercuri, 18 noiembrie 2015

Ardei umpluti

Asta-i una din mancarurile pe care le fac foarte rar.. fara insa a stii de ce :) Dar si atunci cand fac, destul de rar, e adevarat, cu mare drag mananc! Eu, nu si al meu sot, care nu-i deloc fan ardei umpluti. Asta-i si motivul pentru care nu am facut decat 4 bucati..


Ingrediente:
400 g carne tocata amestec
1 ceapa mica
2 linguri orez
1 lingura boia dulce
sare
piper
patrunjel verde
marar verde
4 bucati ardei gras
1 rosie
2 foi dafin
½ conserva rosii cuburi SunFood


Ardeii i-am spalat si le-am inlaturat cotorul si semintele. 
Carnea tocata am amestecat-o cu ceapa tocata marunt, orezul, boia dulce, sare, piper si verdeata tocata marunt. 
Cu amestecul obtinut am umplut ardeii iar deasupra am pus rondele de rosie. 
Am pus ardeii intr-un vas de ceramica cu capac, peste care am adaugat jumatate de conserva de rosii cuburi, 2 foi de dafin si 1 ceasca de apa. 
Am dat la cuptor pentru cca 1 ora jumatate, pana carnea a fost gatita.
Pofta buna

1 comentarii:

coco spunea...

la mine este una din mancarurile pe care le fac des!