RSS

vineri, 2 august 2013

Tocanita de porc cu ceapa si usturoi verde



Nu-i asa ca va era dor de o friptura de porc?! Mie DA! :) Asa ca... va invit la masa!!

Ingrediente:
800 g  pulpa porc
5 fire ceapa verde
5 fire usturoi verde
1 lingura boia
2 lingura ketchup picat
1 lingura delikat
½ lingurita cimbru
200 ml vin alb
ulei
sare
piper
patrunjel verde



Carnea de porc am taiat-o bucati de cca 4-5 cm. Intr-o cratita am pus uleiul la incins, am adaugat carnea, si am lasat-o sa se prajeasca, pana s-a albit. Am adaugat ceapa si usturoiul tocate rondele, am lasat 2-3 minute la calit, apoi am completat cu apa cat sa acopere carnea. Am acoperit cu un capac si am lasat cca 30 minute. Intr-un castronel am amestecat boia, ketchup-ul, delikat-ul si cimbrul. Amestecul l-am pus peste carne, am adaugat si vinul si am mai lasat sa fiarba cca 30 minute. Am mai completat cu apa calda din cand in cand, in asa fel incat sa ramana un sos bine legat.
La final am potrivit de sare si piper si am adaugat patrunjelul verde tocat marunt.
Noi am servit cu piureu de cartofi, alaturi de o salata de castraveti, ceapa verde si marar.
 Pofta buna va doresc!

19 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Pai daca ne inviti...pot eu sa te refuz ? Nuuuuu...
Mai ales ca ma intimpina aroma asta imbietoare.
Zau ca mi-ai facut pofta....
Te imbratisez si te tzuc cu drag !

Ghiocel07 spunea...

Vin si eu la masa, mai ai locuri? Asa o mancarica nu este de refuzat. Pupici!

Retete Savuroase spunea...

Foarte buna tocanita! Nu am mai facut de mult timp. Imi place foarte mult. Un weekend placut.

Retete Savuroase spunea...

Foarte buna tocanita! Nu am mai facut de mult timp. Imi place foarte mult. Un weekend placut.

Laura Nechita spunea...

fugi de aici ca ma asasinezi cu bunaciunea asta! bine ca am nascut :)))))
ce sa spun...imi ploua in gura, am un muson :))))
muah!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cu siguranta o trimit pe Diana la masa,doar aveti aceleasi gusturi!Asa ca mai pune un tacam la masa!
Te pup cu drag!

Rocsy Ciobanu spunea...

Foarte gustoasa este si apetisanta!

maria mihalache spunea...

Tare buna trebuie sa fie.
Pup!

Timea spunea...

Buna mancare ai pregatit! Te pup

Haplea spunea...

Delicioasa tocanita!

a spunea...

Tocanita arata minunat... Trebuie sa fie si tare delicioasa.:-*

Cristina spunea...

Si eu vin la masa daca mai ai!

Licuta Marin spunea...

Buna tare fripturica!!!Yummy!Pup!

Danutza spunea...

Si eu am pofta de-o fripturica de porc..mmmm!! Pup :*

milica spunea...

Ce buna trebuie sa fi fost.O prezentare de nota 10,asa cum numai tu stii sa o faci!Pup!

Andreea-Denisa spunea...

Delicoasa tocanita!!

Simona spunea...

Multumesc mult ptr aprecieri! Din pacate timpul meu este extrem de comprimat si nu mai apuc sa va vizitez pe toti atat de des... Dar promit sa-mi i-au revansa! :)
Va pup!!

Angelica spunea...

Simona pune un tacam si pentru mine te rog,arata mult prea bine tocanita ta:)
Trimit imbratisari!!!

Anonim spunea...

Foarte buna a iesit tocana dupa reteta asta! Multumesc de idee!