RSS

luni, 29 octombrie 2012

Fritatta cu chorizo si cartofi by PoftaVineGatind


O noua luna, o noua provocare secreta! De data asta Ama, mi-a dat la rasfoit un blog nou, pe care nu-l mai vizitasem, treaba care mi-a facut multa placere!! Va invit si pe voi sa mergeti in bucataria Corinei, unde Pofta vine gatind!! :)
Numai cine nu participa la Provocarea secreta nu stie prin ce emotii te bantuie la fiecare mail trimis de Ama... si cu ce curiozitate rasfoiesti blogul primit, din scoarta in scoarta... Eu fac liste.. mai intai ales tot ce-i pe gustul meu... apoi ma orientez in functie de timp.. si.. ultimul cuvant il au poftele mele :)) Cam asa s-a intamplat si de data asta.. iar cand am vazut salamul chorizo, mi-am amintit imediat de fritatta Corinei!  Voi mai reveni si cu alte retete de la Corina, dar acum va prezint bunatatea asta de fritatta!!
Ingrediente:
2 cartofi
12 felii salam chorizo
3 oua
cca 100 g telemea de oaie
50 g cascaval afumat ras
sare
piper
ulei

In putin ulei am prajit feliile de salam pe ambele parti, apoi l-am scos pe servet de hartie. In acelasi ulei am prajit cartofii taiati cubulete. Intr-un castron am batut ouale, impreuna cu putina sare si piper.
Intr-un vas de yena am pus cartofii prajiti, apoi feliile de salam prajite, ouale batute si telemeaua taiata cubulete. Am dat vasul la cuptor la foc potrivit, ptr 20 minute. 
Dupa acea perioada am pus cascavalul ras, si am mai lasat 10 minute la cuptor.
Noi am servit alaturi de o salata asortata de vara.
O bunatate!! Desi destul de caloric, din cand in cand merita pregatit ca tare bun mai este!!

15 comentarii:

FLORY spunea...

Chiar ca e o bunatate,mi-ai facut o pofta de zile mari !:)
Pupici

Corina Ureche spunea...

ma bucur ca v-a placut si noua ne place enorm!! Sa va fie de bine sa vte mai poftesc pe la mine :*

Emily spunea...

bun rau :)
te pup

Danutza spunea...

Mmm, delicioasa reteta, dar imi place mult noul "look" al blogului:)

Pupici!

Simona spunea...

@Flory, nu-ti pot oferi decat o portie virtuala.. :) Pup
@Corina, cu mare drag voi reveni la tine si-ti multumesc de reteta! Vor mai urma si altele din colectia ta :) Pupici
@Emily, asa este! Pup
@Danutza, ma bucur ca-ti place si reteta si noua mea casuta :) Incerc sa mai schimb cate ceva.. :) Pupici

Buburuza Bubu spunea...

Tu Simo....ma luat foameeeeaaa :) Delicios!

Adnia spunea...

mmmmm...o portie buna in farfurie la mine, va rog!

Miha spunea...

Am venit si aici, credeam ca gasesc mai putini pofticiosi! :)))))

Simona spunea...

@Buburuza, o portie virtuala, te ajuta?! Pup
@Adnia, si ptr tine o portie! Pupici
@Miha, ptr tine fac una special! :)) Pupici

catkitchen spunea...

Grozava fritatta ta !!! ;)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Trebuie musai sa faci portie tripla,asa ne ajunge la toti!Pupici!

Cristina spunea...

Stii ceva? Eu vin la tine, ai si desert si fritattta, asa ca eu vin cu ceva de baut!

Simona spunea...

@Adina, multumesc! Pup
@Mihaela, facem cate portii o fi nevoie, mai ales ca nu necesita mult de lucru :) Pupici
@Cristina, este excelent asa!! :)) Pup cu drag

Simona spunea...

Delicioasa!

Simona spunea...

@Simona, multumesc!! Pup