RSS

joi, 27 octombrie 2011

Tocanita de ciuperci

Ce sa mananc, ce sa mananc... Si-mi aduc aminte ca am in frigider niste ciupercute aduse de mama cu o zi inainte! Si m-am pus pe treaba! Ca doar na.. joaca soarecii pe masa cand fitosu` nu-i acasa! :))

Ingrediente:
1 kg ciupercute
1 ceapa potrivita
5 catei usturoi
50 ml suc de rosii
1/2 lingura rasa sare 
1/2 lingurita delikat
patrunjel verde



Se rup coditele ciupercilor, apoi se spala bine-bine si se toaca nu foarte marunt.
Ceapa se toaca si ea marunt si se pune la calit in putin ulei. Cand si-a schimbat culoarea se adauga ciupercutele tocate si o cescuta apa si se lasa sa fiarba.
Cand ciupercile si-au injumatatit cantitatea, si deci s-au fiert, am adaugat sarea, apoi usturoiul tocat marunt si am lasat sa mai fiarba 10 min. Apoi am adaugat sucul de rosii, si din nou am lasat sa fiarba 15 min, la sfarsit adaugand patrunjelul tocat marunt!
Eu am mancat cu bucati de mamaliga rece! A fost delicioasa!
Pofta buna!

8 comentarii:

Cristina spunea...

Tocanita de ciuperci.. pur si simplu o ador!

Simona spunea...

O portie e a ta Cristina! Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place la nebunie papica ta.Te pup!

Anonim spunea...

nu mai pot si gata , cred ca este al 4-lea preparat cu ciuperci pe care-l vad azi , eu le ador mai mult decat orice , deci trebuie sa fac ceva cu ciuperci , nu se mai poate !!!

Simona spunea...

Mihaela, mercic, te pup si weekend placut!
Adinuta, stiu ca esti fan ciupercute si cum nu iti pot oferi decat o portie virtuala, astept sa vad cu ce ne incanti! Te pup, weekend placut!

TeoBucatar spunea...

Grozave,asa cu mamaliguta!N-am facut de mult timp:)

Simona spunea...

Teo, fara mamaliguta parca n-are farmec... Te pup

Unknown spunea...

Ați uitat să spuneți ce sa face cu Delikatul.