RSS

joi, 4 septembrie 2014

Tocanita de porc cu cartofi

Hello dragi mei! Am lipsit mult.. Am avut o vara extrem de agitata, dar foarte frumoasa, cu multe evenimente importante pentru viata noastra. Dar, acum am revenit, si sper sa recuperez cat mai repede :)
Pentru azi v-am adus o mancarica romaneasca, delicioasa!!!


Ingrediente:
cca 800 g pulpa porc mai grasa
6 fire ceapa verde
½ ardei capia
2 bucati morcov
5 catei usturoi
1 fir rozmarin
cimbru
boia dulce
piper boabe
suc de rosii
sare
ulei
6 cartofi
patrunjel verde



Intr-un vas am pus putin ulei si bucatile de carne lasandu-le la calit cateva minute, pana si-au schimbat culoarea pe toate partile. Am scos carnea, si le-am dat deoparte, uleiul l-am aruncat. Ceapa, ardeiul si morcovul le-am taiat bucati potrivite si le-am pus la calit pana s-au inmuiat. Am adaugat bucatile de carne, cateii de usturoi taiati pe lung si am completat cu apa calda cat sa acopere bucatile de carne. La primele clocote am pus crenguta de rozmarin, cimbru si o lingurita rasa de sare. Am lasat sa fiarba cca jumatate de ora, completand cu apa de cate ori este cazul, apoi am pus 2 lingurite de boia dulce si cca 150 ml suc de rosii si am mai lasat sa fiarba vre-o 5 minute. Intre timp am pregatit cartofii, curatandu-i si taindu-i cubulete, apoi i-am pus in tocanita, lasandu-i pana ce sunt fierti, iar sosul a scazut putin. La final am pus patrunjelul tocat maunt.
Va invit la masa!! 

10 comentarii:

Cristina spunea...

Bine-ai revenit! Dupa asa vacanta lunga ai venit cu ceva bun!

Unknown spunea...

Bine ai revenit Simo! Sper ca ma primesti la masa pentru ca mi-a fost tare dor de tine. Pup!

Simona spunea...

Cristina, multumesc! Nu se putea altfel.. desi era mai bine o prajiturica.. ceva.. :) Pupici
Paula, cu mare drag! Pup dulce si... si mie mi-a fost dor de tine.. :)

Timea spunea...

La asa ceva spun si eu prezent. Te pup

Danutza spunea...

Bine ai revenit! Casa de piatra! :*

Ce mancarica buna ai adus! Yummy!

Stefy spunea...

vin si eu la o portie, ca arata tare bine!!

sara & Miki spunea...

Bine ai revenit Simona! Pupicuri dulci!

Buburuza Bubu spunea...

Ce bine ca ai revenit cu o asa reteta delicioasa :*

maria mihalache spunea...

Si daca este acompaniata si de mamaliguta este un adevarat deliciu!

Andrei spunea...

Buna ziua,

Am un blog cu retete numit ToEat [punct] ro care se afla abia la inceput si doresc sa imi spuneti daca exista posibilitatea de a-l promova prin intermediul blogului dumneavoastra.
Ma gandeam la varianta postarii unei retete cu legatura catre blogul meu.
Imi puteti raspunde la adresa de email dinicaandrei [at] fastmail [punct] net

Va multumesc,
Andrei Dinica