RSS

duminică, 24 martie 2013

Pulpa de vita cu sos de usturoi



In aceasta luna provocarea secreta a fost gazduita de Mimmi, care mi-a dat la rasfoit un blog foarte dragut, pe care il mai vizitasem, blogul lui Carmen - My world in a jar. Va invit sa-l vizitati si voi, si sa admirati tot ce face Carmen, si s-o invidiati pentru cumparaturile pe care le face din targuri :)) Ce mi-as mai dori si eu.. 
Dar sa revenim... Pentru provocare am ales sa gatesc carne de vita cu sos de usturoi, o bunatate!!!

Ingrediente:
1 kg pulpa de vitel
2 cepe
10 catei usturoi
4 linguri ketchup picant
2 linguri boia dulce
1 lingura cimbru
sare
patrunjel verde
ulei


Pulpa de vita am taiat-o felii potrivit de groase pe care le-am batut cu ciocanul pentru snitele, apoi le-am taiat in bucati de cca 3-4 cm. 
Intr-o cratita am pus putin ulei si am prajit pe toate partile bucatile de carne. Am adaugat ceapa tocata marunt si cateii de usturoi feliati. Am pus 2 litri de apa calduta si am lasat sa fiarba. Intre timp am spumat de cate ori a fost cazul. Ketchupul, boia, cimbrul si sarea le-am amestecat si le-am pus peste carne. Am acoperit am am lasat sa fiarba cca 2 ore, completand cu apa daca mai este cazul.. la mine nu a mai fost nevoie. Cand carnea a fost gata, iar sosul a scazut putin, am adaugat patrunjel tocat si am oprit focul.
Am servit cu piureu de cartofi si gogosari murati.
Pofta buna va doresc!

17 comentarii:

Rocsy Ciobanu spunea...

Un pranz foarte gustos.O duminica frumoasa!

Buburuza Bubu spunea...

Mai pune un tacam la masa,vin si eu :)

Laura Nechita spunea...

Simooo, nu ai voie sa postezi asa ceva :(( fara sa ma chemi si pe mine :P
arata demential, imi plac la nebunie mancarurileastea cu boia, cu sos...demential!
iar de gogonele...m-ai dat gata, nu am vazut niciodata din astea rosii, arata de milioane!
te-am pupacit! de la mine ai 3 de da :)))

Laancuta spunea...

Ce-as veni la tine la masa :)!

Simona spunea...

@Rocsi, chiar asa a fost! :) Pupici
@Buburuza, am pregatit deja tacamul :) Pupici
@Laurici, pai daca de dimineata ai zis ca vii.. m-am gandit ca nu mai ai nevoie de invitatie :)) Am modificat, scrisesem gresit gogonele.. :P Pup cu drag
@Ancuta, daca aduce si servetele alea de ma omori, te astept cu doua portii, sa stii! :) Pupici

FLORY spunea...

Arata grozav,o combinatie pe gustul meu!Pupici Simo!

Unknown spunea...

Delicios pranz, imi place mult carnea de vita! Te pup

milica spunea...

O bunatate de mancare!Pup!

Cristina spunea...

Mi-am luat genata si am plecat, sper sa mai gasesc ceva...:)

Teobucatar spunea...

Delicios,vin si eu la masa!

Simona spunea...

Delicios!!!

Mihaela Mihalache spunea...

nu poate fi decat delicios ;)

Biochimist la cratita spunea...

Ce grozavie delicioasa! Cam tarziu, da' vin si eu la o portie.

Simona spunea...

@Flory, ma bucur ca iti place! Pot spune ca-i una dintre cele mai bune fripturi de vita pe care le-am facut. Pupici
@Paula, si mie imi place, doar ca nu intotdeauna imi iese atat de frageda.. Pupici
@Milica, multumesc! Pup
@Cristina, mai facem una! Numa` sa vii! :) Pup
@Teo, te astept cu drag! Pup
@Simona, multumesc! Pup
@Mihaela, absolut! Pupici
@Alina, te astept cu drag!! Pupici

Carmen Tobias spunea...

Ma bucur tare ca ti-a placut :)

Simona spunea...

Carmen, a fost excelent!! Multumesc ptr reteta! Pup

Maria M. spunea...

Buna, Simona!

Am incercat si eu reteta ta, dar pentru ca "scapasem" un pic mai multa apa a trebuit sa adaug o lingurita si jumatate de faina la sos ca sa se ingroase (eu am aplicat reteta la 500 g carne de vitel). Dar nu s-a observat si am primit complimente calduroase. :) In plus, am adaugat si un amestec de condimente specific turcesti, iar in loc de ketchup am folosit bulion facut in casa. Oricum, a iesit foarte gustos si, dupa cum am spus, am primit complimente gen "Sa mai faci ca a fost tare bun!".