RSS

luni, 12 martie 2012

Ceafa de porc in sos de smantana

Este luni... o zi foarte grea dupa un weekend petrecut la munte... intre partie si urcat pe munte (ok, pe jos.. pe soseaua inzapezita... vre-o 6 km!)!!! Si ptr ca am considerat ca nu am facut suficienta miscare.. azi am mai fost si la sala! Si cu asta am incheiat capitolul "chin ptr silueta". Acum sa trecem la "pacate ptr silueta" :))) Azi o ceafa de porc... numai buna sa se depuna!!!

Ingrediente:
6 bucati ceafa
sare
piper
1 lingurita boia iute
100 ml smantana
ulei ptr prajit
marar
patrunjel

Bucatile de ceafa le-am sarat si piperat si le-am dat la frigider ptr o ora.
Cand carnea s-a odihnit suficient, am pus-o la prajit in putin ulei, lasand-o sa se caleasca pe ambele parti. 
Am scos carnea, iar in uleiul incins am incorporat o lingurita de boia iute. Am adaugat din nou carnea, si am pus si o cescuta de apa. Am lasat sa fiarba cca 15 minute. 
Smantana am amestecat-o cu zeama de la carne, crescandu-i temperatura.
 Am incorporat smantana si am mai lasat sa dea in cateva clocote. Am presarat marar si patrunjel tocat si am oprit focul.
Am servit fripturica cu piure si gogosari murati.
Pofta mare va doresc!!

11 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Am venit prima,asa ca servesc piureul si gogosarii.Tare-mi plac.Pupicei multi!

Licuta Marin spunea...

Si eu o bucatica ca e tare apetisanta!:)Pup!

Simona spunea...

@Mihaela, primul venit, primul servit! Pupici
@Licuta, serveste cu placere!! Pup

TeoBucatar spunea...

Porcul la mine Simona ca fetele astea vad ca tin la silueta:)Pup!

dia spunea...

bun meniul!

Cristina spunea...

Daca imi lasa Teo ceva din carnea de porc, vreau si eu. Pup

FLORY spunea...

Si eu ma inscriu la o portie ca sunt lesinata :)de la supa de legume!Pupici!

Simona spunea...

@Teo, noi papam porcul, iar ptr ele .. fac o salata!:) Pupici
@Adnia, mercic. Pup
@Cristina, te primim si pe tine in gasca carnivorelor! :)) Pupici
@Flory, eu dau porcul, tu dai o supica?! Pup

Maria spunea...

Yammy....la noi e bataie pentru o felie de ceafa:)!!!!

Paradis spunea...

Vreau si eu la munte,la schiat,la plimbare pe jos:)vreau si ceafa de pork..O saptamina faina.

Simona spunea...

@Maria, si noua ne place foarte tare ceafa! Pupici
@Paradis, cu o ceafa te pot servi, dar cu restul... iti pot trimite niste poze! :)) Pupici