RSS

vineri, 30 decembrie 2011

Leapsa muzicala!

Astazi am primit o leapsa de la Strumfita, si nu orice leapsa.. ci una muzicala! Leapsa consta in intocmirea unui top al melodiilor care au avut o insemnatate ptr sufletelul nostru.
Din pacate nu au avut loc toate melodiile care ptr mine au reprezentat ceva, dar am incercat sa fac o selectie, care sper eu, sa va faca placere sa le ascultati.



1. Anastasia - Once upon a december
Este melodia sufletului meu... Este melodia nostra! Este melodia pe care o aud de cateva ori pe zi... atunci cand ma suna iubitul! :)

2. Veronica - Cantecul zanei
Oare care persoana din generatia mea, nu stie acest cantec?? Cred ca nu are sens sa fac mai multe comentarii..

3. Fugees - Killing me softly
Adolescenta, dulce adolescenta.. Aceasta melodie imi aminteste de intalnirile cu gasca de veri si  prieteni din toata tara, intalniri pe care le aveam pe perioada de vara la bunici, unde faceam atat de multe nazdravanii... incat sincer mi-as dori ca copii mei sa semene cu barbata-miu! :)))

4. No Doubt - Don't Speak 
Este unul din cantecele adolescentei mele... este cantecul clasei mele din liceu... cantecul banchetului nostru de sfarsit de liceu... Imi aminteste de colegii mei dragi cu care din pacate nu ma vad prea des.. Imi aminteste de una din cele mai frumoase si furtunoase (eu fiind o .. vulcanica) perioade din viata mea... liceul! 


5. Toni Braxton - Un break my heart
O melodie foarte draga sufletului meu... o melodie pe care o dedic unui om special, unui prieten foarte drag, care din pacate in urma unui accident de motor... s-a dus intre ingeri.... RIP Cristi!

6. LA - Ochii tai
Oare cine nu i-a iubit pe baietii astia?? Spune lumea tot ce vrea.. mie mi-au binedispus tineretea!


7. Andra - Vis de iarna
Este melodia care imi place cel mai tare sa o ascult iarna! Iarna trecuta, in Danemarca fiind, ascultam foarte des melodia asta, si ma gandeam la toti ai nostri... Tare greu este sa fi departe de familie.. de cei dragi.. 
Va dedic din suflet aceasta melodie!

Si cum o leapsa trebuie trimisa mai departe, o dau si eu catre: Sara, Teo, Ghiocela, Emily, Haplea, Flory, Adina, Fancy Cake si nu in ultimul rand Cristina
Multumesc Strumfita ptr leapsa!
Va pup si va urez toate cele bune in Noul An!

10 comentarii:

TeoBucatar spunea...

La multi ani,un nou am fericit si tot ce iti doresti!

Simona spunea...

La Multi Ani, Teo! Un Nou An fericit iti doresc si eu! Te pup si astept sa-ti aud-vad melodiile de suflet!

ghiocel07 spunea...

Multumesc pentru leapsa. Sigur in una din zilele de sarbatoare ma voi delecta cu melodiile preferate. Te imbratisez cu drag si-ti doresc o viata precum melodia preferata.

Anonim spunea...

Multumesc din suflet ca te-ai gandit din nou la mine ;)... te pup si-ti doresc Un An nou plin de bucurii , sanatate si impliniri !!!!
La multi ani !!!

Simona spunea...

Ghiocela, te sarut cu mare drag si abia astept sa vad ce melodii preferate ai tu!
Adina, de data asta nu mai scapi! :)) Astept la anu sa vad playlistul tau! Te pup dulce, sa-ti doresc un An Nou cum il gandesti tu!

Licuta Marin spunea...

La multi ani!Un An Nou plin numai de bucurii!Pup!

Cristina spunea...

La multi ani draga mea! Sa iti aduca anul nou numai bucurii si sanatate, dragoste si realizari. Te pup si te imbratisez cu drag!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

"La multi ani"!.Numai bine si tot ce-ti doresti sa se realizeze.Pupici multi!

strumfa bucatareste spunea...

deci ti-ai facut temele si tu, mie fugees imi aduce aminte de sambetele petrecute chipurile la discoteca in sat, dar noi de fapt luam masina plecam in oras, numai tata se prindea ca noi faceam mai multi chilometri decat trebuia :))

Simona spunea...

Licuta, multumesc de urari! Un An Nou fericit si plin de bucurii iti doresc! Pupici
Cristina, La Multi Ani si tie! Acelasi urari de bine si niste pupici in plus! :)
Mihaela, La Multi Ani si tie! Te sarut cu mare drag si-ti doresc tot ceea ce-ti doresti!
Strumfita, am acelasi amintiri despre Fugees.. discoteca de la tara... foc de tabara pe dealuri cu casetofonul ala dublu si micu pe baterii :)) Ce amintiri.. Pupici