RSS

marți, 22 noiembrie 2011

Omleta cu carnati si branza de burduf

Nu mai ştiţi ce să pregătiţi la micul dejun?? Şi eu am aceeaşi problemă...
Pentru mâine dimineaţă vă propun o omletă.. simplu de pregătit şi foarte gustoasă.


Ingrediente
2 bucăţi cârnat cabanos
3 ouă
100 g brânză burduf
2 linguri ulei

Am pus la călit cârnaţii, fără ai lăsa să se ardă. 
Separat am batut bine 3 ouă, adăugând brânza de burduf tăiată bucăţi.
Am pus amestecul de ouă peste cârnaţi...
...am pus capac şi am lăsat câteva minute, până a fost gata.
Am servit alături de bucăţi de mămăligă rece.

 Pofta buna!!

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Servesc si eu,ca-mi place.Pup!

Simona spunea...

Cu mare placere! Pupici

ghiocel07 spunea...

Dimineata astept o portie.

Simona spunea...

Ghiocela, maine dimineata iti trimit o portie mareee! :)) Pupici