RSS

sâmbătă, 4 aprilie 2015

Sarmalute cu ciuperci si orez



Daca tot este post (pe care din pacate nu l-am tinut.. sper sa reusesc in saptamana mare) am zis sa fac ceva absolut delicios.. sarmalute cu ciuperci! Fie vorba intre noi, cu mare drag le-as alege pe acestea in defavoarea celor cu carne!
Ingrediente:
foi de varza acra
500 g ciuperci
½ cana orez
2 cepe mici
cimbru
fulgi de ardei iute
sare


Ciupercile curatat, spalat si tocat marunt. La fel si ceapa, pe care am am calit-o in putin ulei. Peste ceapa am adaugat ciupercile tocate si le-am lasat pe foc cca 15 minute, apoi am adaugat si orezul, care a absorbit restul de zeama ramasa de la ciuperci, deci sa mai fi stat vre-o 10 minute pe foc.
Spre final am condimentat cu sare, cimbru si fulgi de ardei iute, am oprit focul si am lasat sa se raceasca.
Am format sarmalutele, pe care le-am pus intr-un vas de lut impreuna cu varza tocata si suc de rosii.
Am dat la cuptor pentru cca 1 ora jumatate, sau pana sarmalutele au fost gata.
Pofta buna va doresc!

4 comentarii:

Laura Nechita spunea...

Simo, la fel zic si eu, las pe cele cu carne pentru astea de post! Bune de mori! Va pupacim! La multi ani lui Florin, va uram numai bine!

Diaconta spunea...

De cele mai multe ori le prefer celor cu carne.Daca sunt si cu varza dulce,pot sa mananc fara numar.
Ce pofta mi-ai facut.

Haplea spunea...

Sarbatori fericite!

Cristina spunea...

Imi plac mult daca au ciuperci!