RSS

marți, 1 ianuarie 2013

Blogul anului 2012 – Blog of the Year 2012

Iata ca si blogul de care ma ocup celebreaza “Blog of the Year 2012“, concurs in urma caruia a fost nominalizat.
Regulamentul il voi prezenta la inceput, urmand ca dupa aceasta sa mentionez blogurile pe care doresc sa le nominalizez la acest concurs si sa le urez tuturor pe aceasta cale mult succes!
Iata regulile:
1. Selecteaza blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.
2. Posteaza un articol in care nominalizezi blogurile respective (nu exista un numar minim sau maxim admis) si acorda-le premiul.
3. Include un link catre aceasta pagina: “Blog of the Year 2012″ Award – http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, mentionand regulile de fata in postul tau – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!
4. Anunta autorul fiecarui blog caruia ii acorzi premiul si imparte regulile cu acestia.
5. Te poti alatura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poti accesa aici (linkul de la punctul 5), putand astfel sa iti imparti blogul cu o audienta mai larga.
6. Adauga un link catre blogul persoanei care ti-a inmanat premiul si incarca banner-ul premiului pe blogul tau, continuand colectionarea stelelor (maximul este de 6).

 
Mentionez ca am fost nominalizata de doua doamne tare dragi mie, si adevarate maestre in bucatarie - Ghiocela si Mihaela, careia ii multumesc tare mult pentru aceasta nominalizare!
Va multumesc doamnelor, mi-ati facut o adevarata surpriza!!
UPDATE: Am primit o noua nominalizare, care m-a surprins tare placut, de la Mihaela Mihalache. Multumesc frumos!!
UPDATE: O noua nominalizare a venit de la Laura, cea mai vesela persoana pe care am intalnit-o! Multumesc Laurici! 
UPDATE: Am primit alt doua nominalizari, de la doua doamne dragute, Alexandrina si Adela. Va multumesc

Astea fiind zise, am colectionat toate cele 6 stelute! :) 





Nominalizarile pe categorii:
Cristina
Adina
Paula
Laura
Timea
Maya
Gaby
Oltean
Mitinita
Alexandra
Haplea
Buburuza
Medi
Rocsy
Flory

17 comentarii:

catkitchen spunea...

Hei !!! Esti plina de surprize la-nceput de an !!! ;)
Multumesc din suflet ptr nominalizare !! Te imbratisez cu drag !!

Unknown spunea...

Simo, iti multumesc mult de tot pentru nominalizare!! Iti doresc un ann nou minunat si plin de bucurii! Pupici

Simona spunea...

@Adina, n-ai ptr ce-mi multumi.. meriti din plin aceasta nominalizare!! Pup cu drag!
@Paula, cu multa placere si drag!! Pupici

maria mihalache spunea...

Multumesc frumos!Ma bucur!

Simona spunea...

@Maria, cu mult drag am facut aceasta nominalizare!! Pupici

Cristina spunea...

Multumesc mult pentru nominalizare!!! <3 <3 <3

FLORY spunea...

Saru'mana, esti o draguta, ca de obicei! Te pup !

Haplea spunea...

Multumesc pentru nominalizare. La multi ani!

Buburuza Bubu spunea...

Pup fata draga si multam ca te-ai gandit la mine!

Simona spunea...

@Cristina, cu multa placere, stii doar ca il meriti! Pup
@Flory, cu mare drag oricand, ptr ca meriti! Pupici
@Haplea, cu multa placere! La Multi Ani!!
@Buburuza, oricand cu mare drag, il meriti! Pupici

Mihaela Mihalache spunea...

la multi ani! Ai o nominalizare si de la mine :)

Laura Nechita spunea...

Simo, sarumana frumos pt nominalizare. M-ai blocat :))) nu stiu daca merita blogul meu, dar daca m-ai ales tu, iti multumesc pentru aceasta ocazie! Te pupacesc!

Laura Nechita spunea...

Este clar ca blogul tau merita, astfel ca mai ai o nominalizare si din partea mea!
Te-am pupacit!

Simona spunea...

@Mihaela, multumesc frumos ptr nominalizare! Pupici
@Laurici, multumesc mult, esti o scumpa ca de obicei! Pup cu drag

The Wandering Oltean spunea...

Multumesc frumos :)!

Alex spunea...

Multumescccc...esti o scumpa !!!
La multi ani!!! Un 2013 plin de impliniri si bucurii!!!

Adina spunea...

Iti multumesc si eu pentru nominalizare,iti raspund cam tarziu ca nu mi-am vazut notificarile la comentarii. Un an nou cat mai bun iti doresc! Te pup