RSS

luni, 18 martie 2013

Risotto cu scoici

Barbatul meu iar a scapat la bucatarie! :))
Deci, mai pe scurt, inca o reteta facuta de el, si pozata rapid de mine :) De fructele de mare ne-am indragostit iremediabil in Danemarca. Din pacate in Romania nu ne putem satisface mereu poftele, ptr ca calitatea fructelor de mare nu-i intotdeauna corespunzatoare... 
Reteta de mai jos era reteta de sambata seara, pregatita si inventata de al meu preaiubit! Reteta este delicioasa! Si nu spun asta doar ptr ca-i pregatita de el.. 


Ingrediente:

1 kg scoici congelate
1 ceapa
3 catei usturoi
½ lingurita curry
sare
piper
fulgi de ardei iute
ulei de masline
unt
100 ml vin alb
250 g orez cu bob lung



Orezul l-am pus la fiert in apa cu putina sare, lasandu-l al-dente. Scoicile le-am spalat foarte bine in mai multe ape.
Intr-un cratita am pus la calit ceapa tocata marunt si usturoiul taiat feliute.
Am adaugat scoicile, am pus sare, piper si fulgii de ardei, am amestecat si am pus amestecul intr-o tava pe care am dat-o la cuptorul preincalzit.  
 Am adaugat vinul alb si am lasat pana a scazut, apoi am adaugat orezul fiert. Am potrivit de sare si piper, am adaugat si curry si am mai lasat cateva minute.
O bunatate au iesit!
Pofta buna va doresc!


16 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Cina romantica? Tare bun!

adnia spunea...

ce bine arata! felicitari pt. reteta!

adnia spunea...

ce bine arata! felicitari pt. reteta!

sara & Miki spunea...

Vad ca si sotul tau te rasfata surprize culinare. Mununat... pup!

cristina spunea...

Excelent risotto!!!

Biochimist la cratita spunea...

Minunat! Ce frumos ca te rafata cu cate o cina. :)

Unknown spunea...

Mai nou si mie imi plac fructele de mare. tare buna mancarica a facut barbatul tau :)

Rita Oarga spunea...

Felicitari bucatarului!
Ma bucur ca ai un ajutor de nadejde in bucatarie. Parca e mai frumos cand se lucreaza in doi. Pup!

Mihaela Mihalache spunea...

yammy, o reteta perfecta pentru mine ;) Pupici

The Wandering Oltean spunea...

Very nice :)
Si mie îmi plac fructele de mare la nebunie. Rețeta este super!

milica spunea...

Felicitari bucatarului,si fotografului!O bunatate!Pup!

catkitchen spunea...

Ce norocoasa esti ca barbatelul tau mai si gateste !!! ;)

Simona spunea...

@Fancy, nu chiar romantica, dar o seara vesela si delicioasa :) Pup
@Adnia, multumim! Pupici
@Sara&Miki, da, ii place tare mult sa improvizeze :) Pup
@Cristina, multumesc! Pupici
@Alina, rasfatul nu mai este chiar asa des.. dar e ok :)) Pupici
@Paula, iti recomand cu drag bunatatea asta! Pupici
@Rita, multumim! Din pacate nu prea putem lucra impreuna :)) nu suntem intotdeauna de acord in niste privinte :P de aceea lucram mai mult separat :) Pupici
@Mihaela, ma bucur ca-ti place! Pupici
@Oltean, multumesc!!
@Milica, multumim de complimente :) Mancarea bucatarului a fost mai delicioasa decat calitatea pozelor.. Pupici
@Adina, din fericire nu scapa prea des la bucatarie.. ca tare multe vase as mai avea de spalat :)) Pupici

maria mihalache spunea...

Felicitari sotului!
Si eu din cand in cand sunt rasfatata cu cate ceva culinar de catre George.
Pup!

catkitchen spunea...

Nici nu pot sa-ti spun cat de mult ador eu scoicile astea !! ;)

Simona spunea...

@Maria, multumesc! :) Al meu scapa rar la bucatarit, ptr ca trebuie sa strang prea mult dupa el :) Pupici
@Adina, mie-mi spui?! :) Pupici