RSS

marți, 30 octombrie 2012

Dulceata de ardei iute



Bunatatea asta am vazut-o la Alex si m-am indragostit pe loc! Si cum aveam niste ardei cumparati ptr altceva, m-am reorientat si n-am facut deloc rau!!
Multumesc pentru reteta!!
 
Ingrediente:
300 g ardei iute
300 g zahar
300 ml otet de vin


Pregatita cu manusi in maini, am curatat ardeii, eliminand semintele si cutoarele. 
Ardeii curatati i-am pus in blender si i-am maruntit – nu i-am facut chiar pasta ptr ca am vrut sa simtim bucati de pulpa.
Otetul si zaharul le-am pus la fiert, iar cand zaharul s-a topit, am adaugat ardeii tocati. 
Am lasat sa fiarba cca 40 minute, apoi am pus dulceata in borcane sterilizate. 
Am incins cuptorul la 100 grade, si am dat borcanelele la cuptor pentru inca vre-o 30 minute. Dupa aceasta perioada, borcanele le-am pus intr-o patura si le-am lasat pana a doua zi.
Mie mi-au iesit 2 borcanele de 250 g.

7 comentarii:

Cristina spunea...

Suna bine, tentant...

Biochimist la cratita spunea...

Yummy! Asta-i tare buna, exact pe gustul meu. Sa stii ca vreau si eu un borcanel cat de mititel :D
Pup!

Unknown spunea...

Eu sunt curioasa cum poate sa fie dulceata asta :D Are un gust iute-dulce? Intreb si eu ca omul obisnuit sa manance doar dulceata din fructe :P Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

M-am iutit doar citind reteta!
As incerca totusi si eu ca sa vad cum este la gust!
Pupici!

Simona spunea...

@Cristina, este tentanta si picanta! Pupici
@Alina, iti trimit si tie un borcanel!! Pup
@Paula, exact cum ai banuit, are un gust dulceag si foarte-foarte iute. Se foloseste ca si condiment. Pupici
@Mihaela, daca iti place picant bine, iti va placea! Pup

Alex spunea...

Ce ma bucur ca ti-a placut !!!
Te pup !

Simona spunea...

@Alex, multumesc din nou ptr reteta! Pup