RSS

marți, 1 mai 2012

Ciorba de loboda

Gata concediul! M-am reintors cu forte proaspete... cu un bronz frumos, ca de vara.... si, din pacate, cu 3 kg in plus!  Asa ca... la dieta again!! Pentru cei care s-au saturat de carne  (si aici ne includem si noi), astazi va servesc o portie de ciorbita acrisoara, gustoasa si care are putine calorii!

Ingrediente:
1,5 kg loboda
10 fire ceapa verde
1 morcov
1 pastarnac
½ ardei gras rosu
2 oua
2 linguri orez
sare
3 linguri bors
leustean
patrunjel
marar

Loboda am curatat-o si spalat-o bine, in mai multe ape.
Ceapa, morcovul, pastarnacul si ardeiul gras le-am tocat marunt si le-am calit in putin ulei. 
Apoi am adaugat apa calda (cca 6 litri) si sare, si am lasat sa fiarba legumele. 
Am pus orezul si am mai lasat cateva minute, apoi am pus loboda taiata in fasii de cca 1-2 cm. 
L-am lasat sa fiarba cca 5 min, apoi am adaugat si zarzavarul tocat marunt. 
Dupa cateva clocote, am adaugat borsul, am portivit de sare, iar dupa cateva minute am oprit focul.
Eu am impartit ciorbita in 2: una am lasat-o asa, iar in cealalta am mai lasat-o pe foc, am batut cele 2 oua, apoi am stins focul.
Pofta buna va doresc!
O portie ptr cei care prefera fara ou...
si o portie ptr cei carora le place cu ou batut! 

14 comentarii:

Danutza spunea...

Imi place mult ciorba de verdeturi!
In titlu i-ai zis de loboda si la ingrediente ai spanac:) Sau e o combinatie intre cele 2?
Pup!

sara & Miki spunea...

E o bunatate si noi o facem la fel. Pup!

Alexandra spunea...

Tare faina zama ta !! numa buna dupa...

TeoBucatar spunea...

Am "executat-o" de ori pana acum dar nu a apucat poza!Este nemaipomenit de gustoasa si foarte sanatoasa!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Foarte bine arata.Pupici!

Antonina spunea...

Sunt innebunita dupa ciorba de loboda, stevie.. si cand ma gandesc ca n-am decat porc e chiar nasol ;((

Simona spunea...

@Danutza, de la oboseala am incurcat borcanele :)) Este de loboda, am facut modificarea, scuze! Pup
@Sar&Miki, sar`mana. Pupici
@Alexandra, asa este! Mutumesc. Pupici
@Teo, si eu am facut in ulltima perioada numai ciorbite d-astea... d-aia am si incurcat borcanele :)) Pup
@Mihaela, mercic. Pupici
@Antonina, chiar nasol cu porcu asta :)) Pup

Cristina spunea...

Ciorbita asta este foarte buna, chiar si atunci cand nu tinem regim

Danutza spunea...

M-am gandit eu ca asta ai vrut sa scrii :)
Zilele viitoare mai execut si eu o ciorba cu verdeturi sa ne vitaminizam :))
Pup!

Simona spunea...

@Cristina, este numai buna ptr ... detoxifiere! Pup
@Danutza, abia astept sa vad postarea! Pupici

Licuta Marin spunea...

Racoritoase si super delicioasa ciorbita ta!!!Pup!

Simona spunea...

@Licuta, multumesc! Pup

strumfa bucatareste spunea...

vai, dupa ce a trecut pastele (eu le-am tinut ambele, deci mi-a fost rau de atata mancare) am trecut pe ciorbe de tot felul mai putin varianta cu carne, sa nu mai aud de carne, mai ales ca e si foarte cald. Ciorba de loboda a fost printre ele, sau loboda adaugata in celelalte feluri de mancare ;). Te pup.

Simona spunea...

@Strumfita, bine ai revenit!!! Un castron de ciorba este ptr tine... asa de bun-venit :)) Pupici