RSS

duminică, 30 octombrie 2011

Muffins cu nuca, cappuccino si scortisoara

Nu puteam lipsi şi luna aceasta la parada organizată de Fancy Cake pentru Provocarea lunii octombrie! De aceea, pe ultima sută de metri am făcut aceste bunătăţi cu miros de toamnă... avand un buchet de arome căruia nu-i poţi rezista!
Mulţumesc Fancy Cake pentru găzduire!

Ingrediente:
150 g unt
200 g faină
5 ouă
250 g zahăr
200 g nucă măcinată (amestecată cu zahăr şi cacao) -  compoziţie ramasă de la cozonac
1 plic cappuccino cu gust de vanilie
1 plic praf de copt
1 praf de sare
1/2 linguriţă scorţişoară
zahăr pudră ptr decor
nuttela ptr decor

Albuşurile le-am bătut spumă tare cu praful de sare, adaugând apoi zahărul, mixând până se topeşte. Am adăugat galbenuşurile pe rând, apoi cappucinno dizolvat în puţină apă şi untul topit şi lăsat puţin să se răcească.
Am pus nucile măcinate, apoi făina cernută şi amestecată cu praful de copt, iar la final scorţişoara.
Am pregătit formele din silicon, le-am uns cu ulei, am pus foiţele speciale, şi le-am uns şi pe acestea.
Am introdus formele în coptorul preîncălzit şi le-am lăsat cca 30 minute la foc mic.
Cand au fost gata le-am lasat puţin sa se răcorească, apoi le-am scos din forme, le-am pudrat cu zahăr pudră şi am ornat cu nuttela.

Simplu de pregătit şi foarte aromate!
Pofta buna!

9 comentarii:

Din bucataria mea spunea...

Delicioase si pline de arome!Pup!

Simona spunea...

Licuta, multumesc! Te pup si-ti ofer una!

Anonim spunea...

uite in combinatia asta nu am facut , dar am vreme sa ma apuc de treaba , nu? ... cred ca au fost delicioase !!!

Simona spunea...

Adinuta, combinatia a fost foarte interesanta si delicioasa! Sunt foarte bune si iarna.. mai ales ca scortisoara imi aminteste de .. sarbatori :) Te pup

Cristina spunea...

Aromate si delicioase! Ti-au iesit f frumoase!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Mai ai una,sau am ajuna tarziu?Ce arome.Te pup!

Simona spunea...

Cristina, multumesc! Pupici
Mihaela, cu drag iti ofer chiar doua! Pup

Haplea spunea...

Muffins.....Delicios.

Simona spunea...

Haplea, multumesc! Te mai astept in vizita! Pupici