RSS

joi, 15 noiembrie 2012

Ardei umpluti cu varza alba si rosie

Si din categoria "camara" va servesc cu niste ardei umpluti cu varza alba si rosie, o bunatate!!


Ingrediente: 
ardei gras
varza alba
varza rosie
ardei iute
sare mare
pikant fix iute


Am tocat  marunt varza alba si cea rosie, amestecandu-le intre ele si presarand sare gronjoasa. Am lasat de seara pana dimineata. A doua zi am aliminat zeama pe care si-a lasat-o varza, strangand in palme bine-bine.
Ardeii i-am spalat, apoi le-am eliminate cotorul cu seminte.
Am umplut fiecare ardei cu amestecul de varza, apoi i-am asezat in borcane. Am pus cativa ardei iuti.
Am pregatit pikant fix-ul conform indicatiilor date de productator, si am pus amestecul peste ardeii umpluti din borcane.
Am sigilat borcanele si am asteptat cuminte vre-o 4 saptamani, dupa care am papat cu mare pofta.


6 comentarii:

Ramona Alina spunea...

De as fi pe aproape....

Unknown spunea...

Ce culoare frumoasa au!

strumfa bucatareste spunea...

Buna draga. Sa stii ca ardeii umpluti cu varza sunt printre muraturile preferate de je :P

Alex spunea...

Minunat !!! foarte buni ...

Simona spunea...

@Ramona, :)) sa-ti trimit la pachet?
@Paula, multumesc! Pup
@Strumfita, ma bucur ca-ti sunt pe plac! Pupici
@Alex, multumesc! Pup

Timea spunea...

Imi place la nebunie muratura asta! Abia astept sa merg la mama sa imi aduc un borcan :))