RSS

sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Usturoi murat

N-am mancat niciodata si tare l-as fi incercat! Dar de ce sa cumpar din comert cand Alex mi-a oferit reteta?! 

Ingrediente:
200 g usturoi
150 ml otet de vin alb
50 ml vin alb
1 lingurita rasa sare gronjoasa
1 lingurita rasa zahar
1 lingurita rasa oregano




Usturoiul desfacut in catei, l-am pus in apa clocotita pentru cateva secunde. 
Apoi l-am scos si l-am pus intr-un vas cu apa rece. Prin aceasta metoda usturoiul se curata foarte usor.
Intr-o alta craticioara am pus otetul, vinul, sarea, zaharul si oregano, si le-am pus la fiert. Dupa cateva clocote am dat vasul de pe foc si am adaugat usturoiul curatat, amestecand cca 1 minut. Am scos usturoiul si l-am pus in borcan, apoi am adaugat zeama peste, lasand 1 cm pana sus. 
Borcanul le-am sigilat si l-am pus apa clocotita pentru 10 minute.
L-am lasat in cuptorul cald pana a doua zi, cand l-am depozitat in camara.

7 comentarii:

Buburuza Bubu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Buburuza Bubu spunea...

O idee foarte practica!!!!Hugs

Truedelights spunea...

Mi-am zis ca am terminat cu muraturile pentru iarna, dar uite ispita :))) Trebuie sa incerc si usturoiul murat! Mor de curiozitate sa stiu ce gust are:)

Cristina spunea...

Chiar sunt curioasa de gust, pare tentant de facut!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata asa de bine,ca ma indeamna sa-i incerc si eu.Pupici!

Simona spunea...

@Buburuza, multumesc! Pup
@Truedelights, si eu am patit la fel, si uite ca nu ma mai opresc :)) Maine mai am ceva de facut si cred ca-s ultimele! Pup
@Cristina, inca nu i-am gustat, dar am inteles ca-s tare faini! Pupici
@Mihaela, se fac destul de rapid si nici nu necesita foarte multe, deci... ti-i recomand! Pup

Anonim spunea...

Едва, нашёл и расширил память ноута Сони ВАИО VGN-C2ZR/B накануне 4Гб.Решил, сколько Винд 7 ради него будет самое то.Всё нормально работает, опричь видеокарты GeForce Function7400GPU (не видит её). Попытки установить драйвера через Висты не помогают. Скачивать новые дрова из нета уже устал.Толку - 0! Поставил прогу Carambus UpDater - она определила проблему, только скачанный ею драйвер подходит всего для ХР! Который посоветуете! Сносить 7 и помещать ХР Sp3? (Виста уж очень крепко глючила даже для новом) [url=http://profvesti.ru/o-maloetazhnom-stroitelstve.html]портал строительных организаций[/url]