RSS

joi, 5 ianuarie 2012

Leapsa: Top 10 filme artistice preferate

O  noua leapsa, o noua provocare, ptr care ii multumesc Oanei, care din nou s-a gandit la mine. De data asta, leapsa consta in a intocmi un top cu 10 filme artistice preferate.
Foarte greu ptr mine sa intocmesc acest top! Sunt o mare "consumatoare" de filme, si de aceea de cele mai multe ori nu le mai stiu titlurile...
Voi incerca sa fac un top cu cele care mi-au ramas in minte... desi, intr-o ordine aleatorie.




1. Seria Brigada Diverse (BD intra in actiune, BD in alerta, BD la munte si la mare) - 1970-1071 - Pentru ca sunt colectionara de filme romanesti, nu puteam alege altceva ptr locul 1.
2. 4 luni, 3 saptamani si 2 zile (2007) - un film pe care nu trebuie sa-l ratati!
3. The Green Mile (1999) - imi plac filmele psihologice, iar acesta este unul din filmele pe care le-am vazut de atat de multe ori...
4. The last of the Mohicans (1992) - cui nu i-a placut acest film??
5. Memoirs of a Geisha (2005) - unul dintre cele mai sensibile filme...
6. Click (2006) - o comedie tare draguta.. pe care am revazut-o de curand, pe un post tv.
7. Million dollar baby (2004) - povestea unei luptatoare!
8. Dirty Dancing (1987) - o frumoasa poveste de dragoste
9. Avatar (2009) - primul film 3D pe care l-am vazut
10. Lie to Me (2009) - desi nu este un film artistic, ci un serial, l-am introdus in acest top ptr ca este un film pe care nu trebuie sa-l ratati! (de cateva zile numai la el ma uit..)
Leapsa o trimit cu drag mai departe, la Strumfita!

10 comentarii:

strumfa bucatareste spunea...

ooooooffffffffffffff :)), taman pe mine m-ai nimerit, sunt dezastru la filme, dar promit ca am sa gasesc 10 din cele vizionate, daca ma gandesc bine deja sunt cateva din cele animate ;), multumesc pt leapsa, serios acum, abia astept sa fac lista :*

Oana spunea...

Sunt multe filme pe care nu le-am vazut din topul tau si m-au facut curioasa. Iar in materie de seriale eu acum urmaresc o comedie foarte draguta: How I met your mother :)

Te pup dulce si ma bucur sa vad ca ai facut leapsa!

P.S. Sper ca te simti mai bine :*

Simona spunea...

Strumfita, si eu m-am gandit la un Tom si Jerry... dar n-a m-ai avut loc in top :PPP Abia astept sa vad lista ta! Te imbratisez
Oana, la cate filme am vazut... as putea face un top 1000! Doar sa-mi dai si lecitina :))) Nu am vazut serialul ala.. dar mi l-am notat :) Cred ca-mi e mai bine.. sper ca pana termin filmul sa-mi revin complet (sunt abia la seria 2). Mai nasol e ca s-a imbolnavit si al meu.. si el vrea documentare! :P Te imbratisez si-ti multumesc ca te gandesti la mine.

Oana spunea...

Ma bucur sa aud ca esti mai bine :*:*:* Sa stii ca si pe al meu l-a apucat sa se uite la documentare cu 2012. Iar eu deja am devenit paranoica ;))
Te pup dulce si sa ai grija de tine in continuare :*:*:*

Simona spunea...

Oana, am vazut o parte din documentarele care fac referire la 2012... sunt destul de bine realizate, dar... eu sunt Toma necredinciosu`:P Al meu se uita acum la niste documentare facute de BBC referitoare la primul si al doilea razboi mondial! Te pup si eu

Antonina spunea...

Toate-mi plac! Memoirs of a Geisha l-am vazut de vreo 3 ori si l-as revedea inca o data, iar Avatarul l-am revazut chiar acu 2 saptamani pe videoproiector .. cica mi-a adus al meu cinema-ul acasa ;)) Am vazut si eu cateva documentare referitoare la 2012, si din pacate stiu chiar oameni care au buncare pregatite pentru zilele ce vor veni! Si poate sunt superficiala, dar tare nu as vrea sa cred nimic din toate astea! TE pup

Cristina spunea...

Memoriile unei gheise as vrea sa-l revad.....Am ramas datoare cu leapsa, dar ce sa fac de aici din varful muntelui, unde nu pot lucra? Pup

Simona spunea...

Antonina, eu sunt destul de sceptica in ceea ce priveste sfarsitul lumii din 2012... Sfarsitul lumii va fi atunci cand ne vom distruge noi! Sper doar sa fie cat mai tarziu. Te pup
Cristina, leapsa o poti pune in practica cand poti tu :) Ce bine de tine ca esti la munte.. sper sa ai parte de zapada, pe-acolo pe unde esti. Te pup

strumfa bucatareste spunea...

misiune indeplinita si pe tema asta.

Simona spunea...

Bine, te iert! :))) Te pup si-ti multumesc ca ai preluat leapsa!