RSS

marți, 17 ianuarie 2012

Premiu

Am avut onoarea de a primi primul meu premiu de la o prietena virtuala si a ei Bucatarie Galbena - DiaMar alias Mihaela, careia ii multumesc pentru ca s-a gandit la mine!

Premiul este insotit insa de trei intrebari extrem de simple, dar la care trebuie neaparat sa raspund. Si anume:

1. Care este reteta voastra preferata de mancare postata pe blogul vostru?
- Desi iubesc pestele sub orice forma, m-am hotarat totusi sa aleg ca raspuns Ciorba de burta, pe care as manca-o si la 12 noaptea! :)

2. Care este desertul preferat postat pe blogul vostru?
- Placinta cu branza mascarpone este poate cea mai fina placinta cu branza pe care am mancat-o vreodata. Cat de curand voi reveni cu o noua postare, in care voi include toti pasii, si voi respecta reteta de baza

3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?
- Nu stiu daca as refuza ceva.. pentru ca sunt o gurmanda si o curioasa din fire! Totusi, cred ca n-as putea niciodata sa mananc caini, pisici si melci. Tot aici as include si ceva ce nu mananc defel, si anume supa cu galusti! Stiu.. ca-i favorita multora, dar la mine nu merge! :)

Cea care a initiat acest premiu, Stefy, a pus conditia ca premiul sa fie oferit doar la 10 blogari, asa ca, desi as fi vrut sa-l trimit la mai multi, voi lua intr-o oridine aleatorie 10 prieteni virtuali care-mi sunt foarte dragi (si care nu au primit deja acest premiu), rugand ca restul sa ma scuze. Promit ca data viitoare sa ma revansez!

Premiul se duce la:
1. Oana - Gene False si Prajiturele
2. Adina - Cat kitchen
3. Cristina - Diva In Bucatarie
4. Flory - Retete fel de fel
5. Licuta - Din bucataria mea
6. Ghiocela - Retetele mamei
7. Teo - Teo Bucatar
8. Strumfita - Strumfa bucatareste
9. Antonina - Dulcegarii culinare
10.Adnia - Adnia's Blog

Va astept cu mare drag sa va ridicati premiul si nu-i suparare pentru cei care nu il pot prelua! Eu il ofer placere oricum! :)

19 comentarii:

Oana spunea...

Multumesc din suflet draga mea :*:*:*:* Te pupacesc dulce si iti doresc o zi frumoasa!

Simona spunea...

Te pup si eu, o zi frumoasa!

strumfa bucatareste spunea...

Merci Simoooo, cum ziceam, ador premiile, ce trebuie sa fac? Sa raspund si eu la acele 3 intrebari? :)

Simona spunea...

Hehehe! Ma bucur ca iti place! Da, trebuie sa preiei imaginile si intrebarile, la care trebuie sa raspunzi! Si dai mai departe la 10 bloguri. Pupici
A, sa nu uit! Esti datoare si cu o leapsa, cred... :PPP

TeoBucatar spunea...

Mersi mult Simona!Pupici!

Simona spunea...

Cu mare drag! Pup si eu

strumfa bucatareste spunea...

vaaaiiii, am uitat complet de leapsa, bine ca mi-ai zis :D

Antonina Sofia Sociu spunea...

Multumesc frumos Simona!! Pupici

strumfa bucatareste spunea...

Gataaaaa, misiune indeplinita, partial :P

Cristina spunea...

Multumesc frumos!!!! Nu pot decat sa ma bucur ca fac parte din categoria prietenilor de suflet! Pup

FLORY spunea...

Simo te pup cu drag si-ti multumesc din suflet!<3

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Simona!!!Pup cu mare drag!

Simona spunea...

Acum te "verific":)))) Te pup dulce

Simona spunea...

Placerea este a mea! Pup

Simona spunea...

Esti prima persoana care mi-a oferit "credit" in lumea asta blogosferica, deci vei fi intotdeauna pe lista asta! Pupici

Simona spunea...

Te pup si eu, si ti-l ofer cu mare drag!

Simona spunea...

Cu multa placere! Te pup dulce

Anonim spunea...

E tare frumos sa aflu ca te-ai gandit din nou la mine , esti minunata si-ti multumesc din suflet ptr acest premiu !!! Te pup !!!

Anonim spunea...

De o saptamana tot incerc sa comentez la tine pe blog si nu am reusit deloc , chiar mai devreme am incercat de cel putin 5 ori si tare m-am bucurat ca intr-un final s-a publicat comentariul ;) .... te pup !!