RSS

duminică, 25 octombrie 2015

Negresa de post cu gem de mure



Luna aceasta gazda provocarii "Weekend cu spor" a fost Cristina, pe al carui blog il stiam de mult timp. Din telemele date de ea, eu am ales sa fac aceasta negresa, care ne-a placut foarte mult.

Ingrediente:
1 cana zahar (200 g)
1 cana ulei (200 ml)
1 cana apa (200 ml)
1 borcan 300g gem mure
3 linguri cacao
1 ½ cana faina (150 g)
1 cana nuca macinata (70 g)
1 lingurita bicarbonat stins intr-o lingura otet


Intr-un castron am amestecat treptat zaharul, apa, uleiul, gemul de mure. Am adaugat apoi cacao, bicarbonatul stins, faina si nuca macinata. 
Compozitia (care trebuie sa aiba consistenta unui aluat de clatite mai gros) am pus-o intr-un vas tapetat cu hartie de copt. 
Vasul l-am dat la cuptorul preincalzit la 1800C pentru 50 minute, sau pana trece testul scobitorii.
Cand a fost gata am lasat sa se raceasca, apoi am portionat.
Pofta buna va doresc!! 

1 comentarii:

Unknown spunea...

Hayırlı haftalar, böğürtlen reçelli kekiniz çok güzel ve leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.