RSS

miercuri, 5 octombrie 2011

Penne cu branza si smantana

Astazi a fost zi de rasfat feminin, deci... am ajuns acasa mai tarziu ca de obicei. Si cum azi sunt singurica, mi`am propus sa gatesc ceva rapid si ceva ce`mi place mie (si nu prea, lui), deci: spaghetti. Dar binenteles ca pana am ajuns in bucatarie am schimbat reteta in macaroane cu branza!
Data viitoare fac spaghetti, promit!

Ingrediente ptr o portie:
150 g penne
150 g telemea oaie
1 lingura smantana
50 g unt

Nu stiu daca mai este cazul sa prezint modul de preparare... dar... asa pe scurt..
Astea sunt pastele pe care le`am folosit:
Se pune apa cu sare si un pic de ulei, la fiert, iar la primul clocot se pun pastele. Se lasa pastele sa fiarba conform instructiunilor - ale mele 8-10 min
Cand sunt fierte, se pun intr`o sita, si se trec prin jet de apa rece
Se pune unt la topit
Se adauga pastele scurse bine, si se amesteca
Se pune telemeaua rasa si lingura de smantana..
si amestecam bine..lasand pe foc pana se "topeste" branza..
Si... cam asa arata in farfurie!
Acest preparat imi aduce aminte de inceputurile mele in bucatarie, cand eu si sora mea diversificam meniul nostru de don`soare de generala, iar printre cartofi prajiti si oua ochiuri, mai faceam si cate`o portie de macaroane cu branza... Ce vremuri...
Salut generatia cu cheia de gat! :)

10 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Foarte bine arata! Crede-ma ca sunt si pe placul generatiei Hello Kitty!
Te pup

Petronela spunea...

Imi plac pastele foarte mult,as manca in fiecare zi dar....ma abtin ca sa nu depasesc 100....si apoi aici sant sute si sute de combinatii imagina-ti sa incerc tot ce vad,citesc sau aud in fiecare zi...un dezastru!
Pupici si o zi placuta!!!!
(ex azi am facut ardei umpluti,deci sar pastele!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Da,si eu cu sora mea facea experiente in bucatarie.Am crescut cu cheia la gat.Pastele arata tare bine si gustoase.Pupici. M-am inscris la tine pe site.

Anonim spunea...

vai ce pofta mi-ai facut !!! ... de cateva zile tot zic ca fac si eu niste paste ,dar nu mai apuc :((((

Simona spunea...

Fancy Cake, mercic! Te pup

Simona spunea...

Petronela, stiu ce inseamna sa te abtii.. dar sunt momente in care chiar nu se poate! :) Stiu ca acolo sunt multe combinatii de paste.. sora mea sta in It de 10 ani. Te pup, weekend placut si astept reteta de ardei umpluti.

Simona spunea...

DiaMar, te pup colega mea de "generatie" :) Weekend placut!

Simona spunea...

Pisicutz, te pup si`ti trimit o portie! Weekend placut

TeoBucatar spunea...

De mult vreau sa fac niste paste cu sos de branza si tu vii acum sa imi faci pofta:)

Simona spunea...

Teo, si eu am patit la fel.. cred ca`i aproape un an de cand n`am mai facut. Si daca poftesti, iti dau si tie! Te pup