RSS

vineri, 29 iulie 2011

Napolitana cu rahat si lamaie

Recunosc, aceasta prajitura nu este facuta de mine, dar nu m`am indurat sa n`o pun aici. Eu doar am asistat`o pe mama, tinand`o de vb. :)) Am prestat serios, nu?! Si am tot vorbit... pana am uitat sa fac poze cu procesul tehnologic...

Ingrediente:
1 pachet foi napolitane
1 lamaie
1 kg rahat
3 linguri cu varf de margarina





Rahatul se da prin masina de tocat, apoi se da si lamaia (alegand samburii ptr ca da un gust amar cremei). Rahatul si lamaia se amesteca cu margarina, iar cu aceasta crema formata se ung foile de napolitane.
Se acopera cu un servet peste care se pune un platou cu o greutate deasupra (eu am pus cateva pachete de faina, asezate uniform) si se lasa pana dimineata.
Este un desert racoros si foarte rapid de facut.

5 comentarii:

Cristina spunea...

Uite ceva ce vreau sa fac de mult timp si nu apuc niciodata!

Simona spunea...

Da, nici eu nu`mi amintesc. Mama are foartee multe retete cu foi de napolitane... si le are memorate!

Anonim spunea...

si eu am o reteta care-mi place tare , cu nuca de cocos, lapte praf si biscuiti !!!! ... sper intr-o zi sa reusesc sa o fac ;)

Simona spunea...

Suna interesant... Abia astept sa vad reteta ta!

Cristina spunea...

Bune!!!