RSS

miercuri, 25 aprilie 2012

Placinta cu branza dulce si stafide

Pentru ca aveam o bucata de branza dulce facuta si trimisa de soacra mea, m-am gandit sa fac ceva rapid, simplu si bun... si mi-a iesit o placinta foarte buna!!!

Ingrediente:
1 pachet foi congelate
700 g branza dulce
5 oua
2 plicuri zahar vanilat
3 linguri zahar
100 g stafide
esenta rom
200 g margarina
3 cutiute lapte condensat
1 plic zahar vanilat

Ouale le-am baut bine, apoi am adaugat zaharul vanilat si cele 3 linguri de zahar si am mixat cateva minute. Am adaugat branza bine scursa si sfaramata si am continuat sa mixez. La compozitia rezultata am pus stafidele neinmuiate si esenta de rom, si am omogenizat bine.
Intr-o tava (30/20) unsa cu margarina topita si tapetata cu hartie de copt, am pus 9 foi unse, asezand cate 3 foi incretite. Peste acestea am pus  jumatate din amestecul de branza, apoi 3 foi unse, si iar amestec de branza, iar deasupra am mai pus 6 foi unse si incretite.
Foile pot fi asezate si normal, fara a face creturi, dar.. mie mi-a placut mai mult asa.
Ultima foaie am pus-o dreapta si am uns-o bine cu margarina topita.
Am dat tava la cuptor pentru 1 ora, apoi am uns cu un amestec de 3 cutiute lapte condensat si 1 plic zahar vanilat. Am dat din nou tava la cuptor pentru inca 10 minute.
Cand a fost gata, am scos tava din cuptor si am acoperit-o cu un prosop umed. 
Am lasat sa se raceasca, am pudrat-o cu zahar vanilat, si am portionat-o.
Pofta buna va doresc!!! 

17 comentarii:

catkitchen spunea...

Imi place mult aceasta placintica !!! ;)

Ramona Alina spunea...

Aratã asa de bine ca as pãpa jumate de tavã:)

Simona spunea...

Si mie imi place foarte mult, asa ca ma servesc cu o portie mica!!!
Pupici!!!

Maya spunea...

Arata fantastic! Ador combinatia brînza stafide!

Simona spunea...

@Adina, cui nu-i place?! Pup
@Ramona Alina, din pacate nu a mai ramas... Pup
@Simona, cam tarziu... Dar mai fac o portie!! Pupici
@Maya, si eu!!! Pup

Cristina spunea...

Super buna!

Haplea spunea...

Cat de mult imi place placinta cu branza!!!

Simona spunea...

@Anto, este lapte condensat ptr cafea, la cutiute (mi-am dat seama ca laptele pe care-l aveam in frigider nu mai era chiar ok si a trebuie sa improvizez...). Pupici
@Cristina, asa este! Pup
@Haplea, cred ca aproape toti iubim placintica asta!

DiaMar bucataria galbena spunea...

La placinte inainte,asa ca uite,am venit.Te pup!

Maria spunea...

Andrada mea, este inebunita dupa placinta,prajitura cu branza:)!!!!Imi place si reteta ta!Pupici

Licuta Marin spunea...

Grozav de buna placintica!Yummy!Pup!

Paradis spunea...

Te cred!Arata tare bine si nu as refuza 2sau3 bucati:).Daca e cu brinza,intra in dosar!!pup.un weekend fain!

Danutza spunea...

Ce super arata! Mi-ai facut pofta cu o placinta...buuuna! Pupici!

Alexandrina spunea...

Delicioasa placinta! Mi-ai facut pofta, imi trimiti macar una, la pachet?

Simona spunea...

@Mihaela, bine c-ai venit! Pup
@Maria, si eu am in casa un iubitor de placinte :) Pup
@Licuta, pupici
@Paradis, multumesc, pupici
@Danutza, mercic. Te pup
@Alexandrina, trimit, trimit! Pup

Carol spunea...

Minunata. E si preferata in familia mea. ma bucur ca te-am descoperit.
O vara frumoasa.

Simona spunea...

Carol, bine ai venit! Ma bucur ca iti place placinta. Te pup dulce!