RSS

marți, 8 ianuarie 2013

Salata orientala

Din categoria "ceva light" adica mai fara carne asa, m-am gandit ca merge si o salata orientala! Deci, pregatiti castronelele! A, nu aveti toti? Nu-i bai.. are fata destul castronele :))) Da` sa nu-i spuneti lu` barbatamiu`.. ca el stie ca-s cam putine :P


Ingrediente:
3 cartofi medii
2 oua fierte
1 ceapa rosie
masline verzi cu gogosari
masline negre
ulei de masline cu aroma de chilli
sare
piper


Cartofii i-am fiert in coaja, impreuna cu ouale. Le-am lasat sa se raceasca, apoi le-am curatat de coaja si taiat cartofii – cubulete, iar ouale rondele. Ceapa am tocat-o julien. 
Am amestecat cu grija cartofii, ouale, ceapa, maslinele, am adaugat ulei, sare si piper si am papat cu mare pofta!!

Pofta buna va doresc!!!

19 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Am venit prima, vreau si blid:)

Haplea spunea...

Foarte buna salata orientala!

Unknown spunea...

Vin si eu la o salata, merge bine si la mine in perioada asta :)

milica spunea...

Ma inscriu si eu la o portie!!!!Mmmmmm...buna tare!

Cristina spunea...

si eu vin... pastreaza-mi te rog!

Simona spunea...

@Ramona, o portie cu bcastronel cu tot! Pupici
@Haplea, asa este!!
@Paula, atunci te astept cu drag la masa! Pupici
@Milica, si ptr tine am pus un scaun la masa! Pupici
@Cristina, si ptr tine un loc! :) Pupici

Maya spunea...

De cînd n-am mai mîncat! Bunaaa! La multi ani!

FLORY spunea...

Ce buna,trebuie sa fac si eu,de mult n-am mai mancat!pupici

Biochimist la cratita spunea...

Slata orientala e gustoasa si simpla, dar cu surimi cred ca e senzationala.

Buburuza Bubu spunea...

Pfff de mult nu am mai facut genul asta de salta.Trebuie sa o fac!Pup

Danutza spunea...

Musai sa fac si eu ca prea mi-e pofta :D
Pup:*

Simona spunea...

@Maya, te invit la masa! Pup
@Flory, din pacate nici eu n-o fac foarte des.. desi este tare buna! Pupici
@Alina, n-am incercat pana acum salata orientala cu surimi.. trebuie sa fie tare interesanta. Pup
@Buburuza, ma bucur ca ti-am dat idei :) Pupici
@Danutza, spot la treaba iti doresc! Pupici

Rita Oarga spunea...

Ce mancarica delicioasa! N-am mai facut de un secol. Ioiii, si ce prezentare draguta ai facut! Ador stergarele astea cu motive nationale.
Azi am mai fost pe la tine dar n-am stiut ca e blogul tau. Am admirat prajitura Rafaello. :) Bine ca au trecut sarbatorile ca mai am timp si eu sa vin in vizita pe la voi.
Te imbratisez cu drag.

catkitchen spunea...

Cred ca nu am mai mancat de-o vesnicie asa ceva ( se pare ca nu sunt singura ;) ) !!!!!
Te pup cu drag !!

Timea spunea...

Buna tare salata asta oricand (fara masline pt mine :). Pup

Simona spunea...

@Rita, multumesc de vizita! Ma bucur ca ti-au placut bomboanele si mai ales stergarele. Am prins o obsesie ptr servete, castronele si alte alea din lut :)) Te pup si te astept cu mare drag sa ma vizitezi
@Adina, tuturor ni se intampla sa uitam de preparatele simple.. Eu patesc constant! Pup cu drag
@Timea, nici masline?! Ufff ce fata pretentioasa :P :)) Te pup cu drag si-ti ofer o portie fara masline!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Cat imi place salata aceasta! Excelenta!

The Wandering Oltean spunea...

Simplu si bun! Si mie imi place foarte mult

Simona spunea...

@Lavi, asa este! Pup
@Oltean, ma bucur ca iti este pe plac!