RSS

vineri, 19 octombrie 2012

Ulei de masline cu aroma de chilli

Din categoria "gospodina in actiune" :P va prezint acest delicios ulei aromat!



Ingrediente:
200 ml ulei de masline
4 bucati ardei iute


Uleiul l-am incalzit putin, adaugand 2 ardei iuti tocati bucati. Am lasat amestecul sa se raceasca, apoi am strecurat amestecul. 
Am turnat uleiul intr-o sticla, punand si 2 ardei iuti. Am inchis bine sticluta si am pus-o in camara la intuneric pentru 2 saptamani. 
Apoi am folosit uleiul aromatizat in salate si.. voi mai vedea eu la ce :)
Si in celelalte variante: cu cimbru, cu busuioc si usturoi si cu ardei iute!

Daca mai aveti si alte idei, astept sa mi le impartasiti!

8 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Ce bine aratã!!! eu imi pregãtesc tot timpul le folosesc la condimentat salate:)

Rocsy Ciobanu spunea...

Imi place.Merge de minune la salate...

DiaMar bucataria galbena spunea...

Iau cate putin din fiecare,asa de pofta!
Pupicei!

Simona spunea...

@Ramona, pana acum n-am facut, dar tare mult imi plac si mie!
@Rocsy, si la salate si la sandwish-uri ;)
@Mihaela, ia cat vrei, nu-i bai, facem altul :)

Buburuza Bubu spunea...

Bravo Simona!O idee de nota 10! hugs!

Maya spunea...

Eu ard putin ardeii pe plita/sau tigaie fara adaos de grasime. Uleiul e mai aromat. Asta bineînteles daca-ti place nota de ardei copt :)

Simona spunea...

@Buburuza, multumesc! Inca mai caut diverse combinatii.. asa ca, astept idei. Pup
@Maya, sar`mana de idee! O voi incerca cat de curand! Pup

truedelights spunea...

Buna idee!