RSS

luni, 8 aprilie 2013

Sandwish cu crema de branza si sunca presata

In weekend am fugit la munte... zona Rasnovita, undeva in Rasnov.. intr-o pensiune verde-crud :) Super locatie, super zona.. Din pacate duminica vremea nu a tinut prea mult cu noi.. dar nu ne-am lasat... am revazut cu drag Cetatea Rasnov.. si pentru prima oara am fost la Pestera Valea Cetatii. Mi-as fi dorit sa facem echitatie la Ferma de cai Rasnov.. dar ploaia nu ne-a lasat...
Pentru cei care n-au ajuns in zona, va invit cu drag! A, si sa nu uit.. nu ocoliti restaurantul Doripesco, unde am mancat o saramura de crap... o bunatate!!!!
In fine.. sa revenim... fara forte proaspete, ci doar cu o stare de moleseala.. :) Si cum se intampla de obicei, atunci am cel mai mult de munca sau se mai ivesc cine stie ce probleme... Asa ca.. cu gatitul.. mai pe sandwish-uri asa... Va las unul ptr maine dimineata!

Ingrediente:

1 bucata chifla
1 felie sunca presata
crema de branza cu smantana de la Delaco
1/2 fir de ceapa verde
cateva fire patrunjel verde
1 lingurita peltea de ardei iute (sau ketchup picant)




Chifla am taiat-o pe jumatate si am uns fiecare bucata cu crema de branza. Pe una dintre bucati am pus rondele de ceapa verde, iar pe cealalta patrunjel tocat marunt. Peste ceapa verde am pus felia de sunca presata taiata in doua. Am intins si pasta de ardei iute, am ansamblat sandwish-ul si... barbatu a papat cu mare pofta!!
Pofta buna va doresc!!

6 comentarii:

Unknown spunea...

Delicios, vin la tine la micul dejun ;) iar pe tine te astept la concurs: http://enjoydessert.blogspot.ro/2013/04/concurs-cu-premii-pentru-fani.html

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Un sandwish bun, in orice moment al zilei!

Valentina Mihaescu spunea...

Foarte bun, imi place crema de branza Delaco si in general produsele lor.

Teobucatar spunea...

Fain tare, ti-o trimit pe fiica-mea la masa!

Haplea spunea...

Un sandwich grozav!

Simona spunea...

Multumesc tuturor!! Va invit la micul dejun :)