RSS

sâmbătă, 4 mai 2013

Pasca fara aluat

Sarbatorile Pascale au o mare insemnatate spirituala pentru mine.. Daca Craciunul il simt mai.. comercial, mai pe cadouri asa.. de Paste lucrurile stau altfel! Trecand peste partea religioasa, care-i pentru sufletul meu, azi v-am adus o pasca, o pasca fara aluat! De foarte mult timp vroiam s-o incerc.. si tare mult am poftit la pasca Cristinei, de unde de altfel m-am si inspirat!
Multumesc Cristina, a iesit bestiala!!!

Ingrediente:
500 g branza dulce vaci (PILOS)
3 oua
150 g zahar
1 plic praf de budinca cu gust de vanilie
1 plic praf de copt
80 ml smantana dulce
1 plic extract vanilie
1 plic zahar vanilat
30 g unt topit
100 g stafide
1 fiola esenta rom



Stafidele le-am pus la hidratat in esenta de rom si apa calduta, cat sa le acopere, lasandu-le cel putin 30 minute.
Branza de vaci am amestecat-o cu ouale, zaharul, zaharul vanilat, extractul de vanilie, praful de budinca si praful de copt.
La compozitie am adaugat smantana, untul topit, stafidele hidratate, iar la final am incorporat usor cu o lingura albusurile batute spuma cu putina sare.
Aluatul obtinut l-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Am dat tava la cuptorul preincalzit, la 180 grade, pentru cca 1 ora. Dupa cca 30 de minute, am acoperit forma cu o hartie de copt, pentru ca pasca sa nu se arda foarte tare la suprafata.
Pentru ca am folosit o forma cu diametru cam mare pentru cantitatea rezultata, pasca nu a iesit foarte inalta, dar de buna a fost excelenta :) Asa ca, recomand o foarte cu diametru de cca 20-22 cm.
Pofta buna va doresc si Un Paste Fericit alaturi de toti cei dragi!!

2 comentarii:

Ghiocel07 spunea...

Super, fac si eu astazi. Am o reteta asemanatoare. Iti doresc Paste fericit alaturi de cei dragi tie :*

Rocsy Ciobanu spunea...

Imi place mult..Iti urez sa ai parte de un Paste fericit cu sanatate!