RSS

luni, 14 septembrie 2015

File de porc de casa

Ce leguma e mai buna decat porcul?! :) Dar ce mezel e mai bun decat cel facut in casa, fara potentiatori de gust, conservati si alte multe E-uri.. Iar cand porcul mai este si crescut in batatura parintilor, e si mai bine!


Ingrediente:
1 bucata muschi de porc cca 600g
2 catei usturoi
½ lingurita boia dulce
½ lingurita ardei iute macinat
½ lingurita cimbru
½ lingurita busuioc
¼ lingurita nucsoara macinata
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
150 ml vin alb
500 ml apa


Muschiul l-am curatat, l-am spalat si sters cu servete de hartie. Usturoiul l-am pisat, iar impreuna cu celelalte condimente am frecat muschiul pe toate partile, apoi l-am pus intr-un vas in care am adaugat vinul si apa si am dat cu totul la frigider pentru 48 de ore. 
Dupa aceasta perioada, am scos bucata de muschi, pe care am pus-o intr-o tava tapetata cu hartie. Am adaugat cca o cana din zeama in care a stat, si am dat la cuptor, la 1600C pentru cca 2 ore. In aceasta perioada am mai copletat cu apa calduta de cateva ori.
Cand carnea s-a copt frumos, am lasat sa se raceasca si am servit cu pofta la micul dejun.
Carnea astfel pregatita, poate fi servita la cina sau pranz, cu o garnitura si o salata alaturi.
Pofta buna!

3 comentarii:

Merișor spunea...

Ioi, Simo, ce bun! Ai poftit? ;;)
Pup cu drag!

coco spunea...

cat de bine arataaaa...

Unknown spunea...

ce pot sa pun in loc de vin?