RSS

luni, 11 iunie 2012

Miel cu cartofi noi la cuptor

V-am spus ca in ultimul timp nu mai am timp deloc?! Nici mancare n-am prea mai gatit, decat preparate rapide sau care sa nu necesite stat mult langa aragaz... Dar la fel de gustoase!
Sper sa-mi revin cat mai curand... 
Pentru azi am umblat la congelator, unde stiam ca ma astepta un mielut portionat, ambalat si etichetat corespunzator!

Ingrediente:
4 bucati miel (2 cotlete si 2 bucati din zona gatului)
boia dulce
piper negru boabe
5 catei usturoi
cimbru
ardei iute pisat
ulei de masline
condiment ptr miel si oaie
500 g cartofi noi
boia iute
5 catei usturoi
sare
piper
ulei masline
2 pungi speciale ptr copt
Ptr sos tzatziki:
6-7 catei usturoi pisati
zeama de lamaie
ulei de masline
sare
150 g iaurt capra
1 castravete ras


Bucatile de carne de miel le-am condimentat cu boia dulce, cimbru, piper boabe, ardei iute pisat, ulei de masline, putin condiment ptr carne de miel si cu cel 5 cateii de usturoi taiati bucati. 
Am amestecat bine si am turnat amestecul intr-o punga de copt, pe care am intepat-o in cateva locuri cu o scobitoare. Am dat la cuptorul preincalzit.
Cartofii i-am curatat cu un burete, i-am condimentat cu boia iute, sare, piper, ulei de masline si cateii de usturoi intregi, iar amestecul l-am pus intr-o alta punga, procedand la fel ca mai sus.
Cand mielul a stat cca 30 minute la cuptor, am adaugat si punga cu cartofi. Am mai lasat cca 30 minute, apoi am rupt pungile si am mai lasat cateva minute pana s-au rumenit cartofii si bucatile de carne.
Cat carnea si cartofii au stat la cuptor, am pregatit sosul tzatziki: cateii de usturoi i-am pisat, am pus putina sare si am amestecat bine, punand din cand in cand ulei de masline. Am adaugat putina zeama de lamaie, iaurtul si castravetele ras. Mergea si putin marar, dar nu prea-mi place mie asa tare.. :)
Am servit friptura cu cartofii, alaturi de sosul tzatziki si paine cu seminte de casa.
Pofta mare va doresc!!

13 comentarii:

Paradis spunea...

Nu sint deloc prietena cu mielu,dar cartofi Arata yammy!

DiaMar bucataria galbena spunea...

O mancare pe placul sotului meu.Tare-i place carnea de miel.
Pupici!

Biochimist la cratita spunea...

Arata delicios!

Alex spunea...

Super reteta !!! si tocmai mi-am amintit ca am si eu o pulpa de miel in congelator :))

Alice Kitchenette spunea...

Ce bunatati ai tu aici, arata tare yummy ;)

Unknown spunea...

:D O delicatesa, daca as face si eu asa ceva, as fi cea mai buna sotie din lume! :))) Pupici

Simona spunea...

@Paradis, atunci ptr tine o portie mare de cartofi! Carnivorii vor fi fericiti sa pape portia ta! Pupici
@Mihaela, si noua ne place foarte tare!! Si ptr asta, sacrificam cativa miei pe an! Pup
@Alina, multumesc de aprecieri si de vizita! Pupici
@Alex, repede la decongelat cu ea si var-o la cuptor! :) Pup
@Estilo, thanks for visiting. Your blog is very nice. kiss
@Alice, te invit la masa!! Pupici
@Poliana, nu fi modesta ca te musc! :)) Pupici

Haplea spunea...

Delicios!

Maria spunea...

Super reteta!!!Pupici

Maya spunea...

Asta e ceva pentru sotul meu. Nu ma dau în vînt dupa miel, dar manînc :)
Arata tare bine!

Simona spunea...

@Haplea, mercic
@Maria, noua ne-a placut mult combinatia. Pupici
@Maya, de ar fi dupa mine as papa numai miel :)) Pup

The Wandering Oltean spunea...

Miel - ultra bun!!!
A iestit perfect. Mor de pofta, zau. Sunt niste culori in farfuria ta de numa...

Simona spunea...

@Oltean, te inteleg... nici eu nu rezist la o fripturica de miel :)