RSS

luni, 30 noiembrie 2015

Pate din ficat by PanaCris



Ca de obicei, o intarziata sunt! :) Luna aceasta gazda provocarii "Weekend cu spor" este prietena mea Cris, care ne-a provocat la bucatatile de pe blogul ei. Eu am ales sa fac acest pate de ficat, care a fost foarte bun si pe gustul nostru. Multumesc Cris!!!

Ingrediente:
450 g ficat de pui
1 ceapa medie
100 ml vin alb
½ lingurita boia dulce
¼ lingurita nucsoara macinata
½ lingurita usturoi praf
150 g unt
sare
piper


Ficateii curatati si spalati in mai multe ape, i-am pus la calit in jumatate din cantitatea de unt, amestecand mereu timp de vre-o 5 minute. Cand s-au albit am adaugat ceapa tocata marunt, lasand pe foc pana si aceasta s-a inmuiat. Am adaugat vinul si restul condimentelor si am lasat pana ce sosul a scazut aproape de tot. 
Cu un blender vertical am pasat ficateii, obtinand un amestec fin, pe care l-am pus intr-un vas ceramic cu capac. Restul de unt l-am topit si l-am lasat putin sa se racoreasca si l-am turnat peste pasta de ficat. Am dat la rece si am servit apoi pe paine proaspata!
Sa aveti pofta!

2 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Astazi am facut Dianei.Am sa incerc si reteta de la tine,imi place.

Diaconta spunea...

Fain arata pateul tau iubita.Pupici pentru fetele mele