RSS

miercuri, 12 august 2015

Salata de castraveti cu usturoi si marar

Este vara.. mult prea cald ptr a incinge plitele sau cuptoarele! Azi va aduc o salata absolut delicioasa! Recunosc ca pentru reteta asta m-am inspirat de pe un blog pe care il vizitez, dar spre rusinea mea nu stiu a cui este exact reteta... asa ca, rog sa fiu atentionata de cel ce si-o reventica, pentru a putea face directionare catre sursa :)


Ingrediente:
5 castraveti (350g)
1 lingura oret de mere
1 lingura ulei de rapita
3 catei usturoi
piper
sare
marar


Castravetii spalati bine i-am taiat felii foarte subtiri si i-am pus intr-un castron. 
Am presarat sare si am lasat cateva minute. 
Usturoiul l-am curatat si pisat, am pus piper, apoi am adaugat ulei, iar la final otetul. 
Am scurs lichidul pe care si l-au lasat castravetii si am turnat amestecul de usturoi peste ei. Am tocat marunt mararul si l-am adaugat si pe aceste la salata. Am potrivit de sare.
Am acoperit bolul si l-am dat la frigider pentru cca jumatate de ora.
 
Merge foarte bine langa orice fel de friptura sau mancare de post!!

2 comentarii:

Laura Nechita spunea...

Bai, ce pofte mai au unele fete... :P :))))
Muaah! Mi-ai facut si mie pofta, ador combinatiile astea! Ar trebui sa incerci si supa Tarator, este bestiala!
Te pupacesc cu drag, Simo!

Retete-Haplea spunea...

Foarte sanatoasa si gustoasa!