RSS

vineri, 18 mai 2012

Omleta cu ardei, marar si branza

Pentru ca vine weekend-ul cand micul dejun devine un rasfat, va poftesc la o omletica!!

Ingrediente:
¼ ardei gras verde
¼ ardei gras rosu
3 oua
80 g telemea de oaie
marar verde
1 rosie




Am calit in putin ulei ardeii tocati bucati mici. 
Peste ouale batute putin cu furculita, am adaugat branza data prin razatoare si mararul tocat marunt.
Amestecul de oua l-am pus peste ardeiul calit si am amestecat cu o paleta pana ouale s-au prajit bine, dar nu arse.
Am servit cu felii de rosii.
Va doresc pofta buna!!

11 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Mi-ai luat-o inainte!Eu voiam sa mananc dimineqta ommleta asta:)

catkitchen spunea...

Eu o accept in week , e un deliciu !!!! ;)
P.S.Astept niste rspunsuri de la tine la mine pe blog !!! ;):):)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Buna si consistenta.Te pup!

Simona spunea...

@Teo, uite cum luam noi micul dejun impreuna! :)) Pupici
@Adina, si eu numai in weekend am timp de omlete :) Acum ma prezint la tine! Pup
@Mihaela, asa este! Pupici

Cristina spunea...

Delicioasa! Omleta nu lipseste in week-end din meniu.

Adnia spunea...

vai, ce-mi place!

Danutza spunea...

yum-yum!

Licuta Marin spunea...

Buunaa tare!!!Maine dimineata este pe masa la micul dejun:)Pup!

Ramona Alina spunea...

E yummy, ador mãrarul numai din cauza sotului gãtesc rar cu mãrar...

Haplea spunea...

Eu inca nu am servit micul dejun, asa ca ma duc sa fac o omleta.Duminica minunata!

Simona spunea...

@Cristina, nici la noi nu lipseste! Pup
@Adnia, mie-mi spui?! Pupici
@Danutza, mercic. Pup
@Licuta, nici la noi nu lipseste in diminetile de weekend. Pupici
@Ramona Alina, si la mine e tocmai pe dos! Daca eu nu mananc mararul in toate combinatiile... al meu l-ar manca si-n prajitura :) Pupici
@Haplea, sper ca a fost buna omletica ta! :)