RSS

vineri, 30 martie 2012

Cordon bleu cu legume sotate

Iubitul meu este fan snitel si tot ceea ce se inrudeste cu acesta. Astazi am facut cordon bleu, iar ca si garnitura am ales legume sotate.

Ingrediente:
1 piept de pui
4 felii sunca presata
cca 50 g cascaval
faina
2 oua
pesmet
sare
piper
ulei pentru prajit
legume congelate: morcov, mazare, fasole verde
3 catei usturoi
2 fire usturoi verde


Pieptul de pui l-am impartit in 4 bucati, pe care le-am batut bine cu ciocanul ptr snitele. Le-am sarat si piperat si am lasat la rece ptr 1 ora. Cand carnea s-a condimentat, pe fiecare bucata de piept am pus o felie de sunca presata si un dreptunghi de cascaval. 
Am rulat bine. Fiecare rulou l-am dat prin faina, apoi prin ou si la urma prin pesmet. 
Am facut 4 ruloruri grase si frumoase:
Am pus rulourile la prajit in ulei incins, la foc mic.
Legumele le-am fiert in apa cu sare pentru cateva minute, apoi le-am scurs si le-am sotat in putin ulei de masline in care am pus 3 catei de usturoi.
Am servit rulourile impreuna cu legumele, peste care am taiat rondele 2 tije de usturoi verde, si cu castravete murat.
Sa aveti pofta!!!

17 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Arata splendid!
O primavara minunata iti doresc!
Coltisor de Rai

Licuta Marin spunea...

Ce bunatate!Mi-ai facut o pofta:)Am sa-l trec pe lista de Paste.Pup!

Simona spunea...

@Vilhelm, multumesc! O primavara minunata si tie!
@Licuta, Nu-ti pot oferi decat o portie virtuala pana prepari tu! Pupici

FLORY spunea...

Ce bunatate,n-amidee de cand n-am mai facut!Arata tare apetisant,pupici multi!

teobucatar@gmail.com spunea...

Delicios,legumele sotate imi plac la nebunie!

Haplea spunea...

Imi place tare mult cordon bleu-ul!Weekend placut!

Antonina spunea...

Vreau si eu!! Acum daca se poate!!

sara & Miki spunea...

Imi place mult si tie ti-a iesit minunat. Pup!

Adela Zilahi spunea...

Hmm ce bine arata!!! Vreau si euuuu!!! Pupic!

catkitchen spunea...

Imi place alegerea ta !!!! ;) O duminica superba !!!

Maria spunea...

Un deliciu total, Simona!!!!!Pupici:X

Simona spunea...

@Flory, multummesc! Pupici
@Teo, si mie-mi plac foarte tare. Pup
@Haplea, eu pregatesc destul de des snitele sau rudele lui :)
@Antonina, binenteles! :) Pup
@Sara&Miki, multumesc frumos! Pupici
@Adela, serveste cu placere. Pup
@Adina, ma bucur ca-ti e pe plac! Pupici si o duminica minunata si tie
@Maria, sar`mana. Pupici

Danutza spunea...

Deliciosss! Nu as refuza 2-3 bucatele, dar nici legumele:) Pupici!

Maya spunea...

Arata excelent!

Simona spunea...

@Danutza, cu placere te servesc! Pup
@Maya, sar`mana! Te pup

Timea spunea...

Tare frumos arata! pup

Cristina spunea...

Simona, daca stiam ce bunatate ai facut ieri opream in Ploiesti, in drum spre casa. Pup!!!