RSS

marți, 3 ianuarie 2012

Salata de icre cu ton

Probabil ca toti aveti o lista destul de lunga cu reteta salvate din blogosfera... Bineteles ca lista mea e din ce in ce mai lunga... si imi pare atat de rau ca nu le pot pregatii pe toate! Dar.. numai voi sunteti de vina.. ptr ca zilnic pregatiti alte si alte bunatati!
Pentru ca ne plac foarte mult icrele, de data asta m-am oprit la o delicioasa salatica, pe care am gasit-o la Edith, careia ii multumesc!

Ingrediente:
salata de icre
1 conserva ton in apa
optional: o ceapa mica rosie
masline verzi pentru ornat


Icrele le-am pregatit in casa dupa reteta de aici, dar puteti folosi si icre de cumparat.
Tonul l-am lasat sa se scurga bine cateva minute.
Am amestecat icrele cu tonul scurs, si am mixat cateva minute. Cantitatea de icre trebuie sa fie aceeasi cu cea de ton.
Daca doriti mai puteti pune adauga o ceapa rosie mica tocata marunt... la mine nu a mai fost nevoie.
Am servit ornata cu masline verzi
O reteta foarte usoara, care merita incercata neaparat! La noi a avut mare succes ptr toti musafirii.
Pofta buna!

9 comentarii:

Fancy Cake spunea...

E buna! Si cred ca este si mai buna cu icre pregatite in casa!

Oana spunea...

Ce bine arata! Pe cuvantul meu ca mi s-a facut foame cand am vazut pozele :)) Daca ma ingras tu esti de vina :)) Te pup dulce

DiaMar bucataria galbena spunea...

Exact pe gustul meu.Te pupacesc!

Antonina Sofia Sociu spunea...

Sunt innebunita dupa icre. Dar n-as putea sa le combin ;) Am buba ;) Te pup!

Simona spunea...

Fancy Cake, foarte bune sunt! Pup
Oana, de-ai stii cat e de bun.. te-ai risca sa te ingrasi putin. Lasa ca dam noi jos ce am pus de sarbatori.. Din pacate eu m-am procopsit cu o gripa si nu pot face sport momentan.. Pupici
Mihaela, si eu te pup
Antonina, si noua ne plac icrele.. si ca sa fiu sigura am oprit o portie de salata de icre. Dar sa stii ca au avut mai multa cautare cele combinate. Pupici

Emily spunea...

arata minunat ♥

Haplea spunea...

Arata tare bine!Delicioase!

Oana spunea...

Scumpa mea iti doresc insanatosire grabnica :*:*:* Imi pare rau sa aud ca te-ai pricopsit cu gripa :( Sa ai grija de tine!:*:*:*:*:*:*

Simona spunea...

Emily, pe cat de bine arata, pe atat de buna este. Pup
Haplea, foarte delicioasa!
Oana, mercic mult.. din pacate momentan nu sunt chiar ok.. Sunt in tratament, deci, sper sa-mi revin repede. Te pup de la distanta, ca sa nu iei si tu.