RSS

luni, 30 martie 2015

Saratele

Este prima luna in care particip la provocarea "Weekend cu spor" gazduita luna aceasta de Stefy, de la care am furat aceasta reteta delicioasa de saratele cu parmezan. Multumesc Stefy, si scuze ptr intarziere :)

Ingrediente:
120 g unt
100 g telemea vaca propaspata, putin sarata
140 + 25 g faina
1 ou
sare
parmezan


Untul l-am lasat la temperatura camerei, apoi l-am amestecat cu branza de vaci data prin razatoare, un praf de sare si 140 g faina. In functie de tipul de faina, de gradul de umiditate al untului si al branzei, cantitatea de faina poate varia... eu am mai adaugat 25 g de faina. Am amestecat un aluat elastic si bine legat, pe care l-am dat la frigider pentru cca 6-7 ore.
A doua zi am intions aluatul pe masa infainata, am taiat fasii de cca 1,5 cm pe care le-am uns cu ou si am pus parmezan ras deasupra. Am rulat fiecare fasie si le-am asezat in tava de aragaz, tapetata cu hartie de copt. Am dat la cuptor la 190 g pentru cca 20 minute.
Va invit la o saratea frageda si delicioasa!

4 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Foarte fain ti-au iesit!

Ramona Matache spunea...

Iubesc saratelele si ale tale arata grozav, felicitari! (y)

Mihaela Mihalache spunea...

sunt minunate

Cristina spunea...

As rontai in fiecare zi!