RSS

sâmbătă, 25 aprilie 2015

Cum sa iti pregatesti picioarele pentru plaja?!


Se apropie vara, se apropie mini-concediul de 1 Mai, iar dragul meu sot ma duce la o mare!!! Deci, trebuia sa fac ceva ptr picioarele mele, si mai nou pentru greutate (da, iar m-am ingrasat cateva kg, deci voi reveni la dieta cat de curand). O mare problema am pe timpul iernii cu talpile. Nu stiu daca de vina sunt ghetele sau cizmele fara toc pe care le port, sau statul in picioare ore intregi in papucii medicinali de la munca, cert este ca de vre-o 2-3 ani pe timpul iernii, calcaiele mele sunt tare urate. Am in trusa o intreaga colecte de pile, pietre ponce, perii, etc., si sunt destul de multe pentru ca nici una nu mi-a rezolvat problema pana la final, si tot cumparam... 
La pedichiura ajung destul de rar, de obicei mergeam in aceasta perioada, iar motivul pentru care le evit, este nebunia din capul meu legat de sterilizarea precara a unsensilelor de lucru din aceste unitati, iar o alta cauza care probabil o aveti multi, ma gadil de mor!!! :)
Cand am vazut ca BUZZStore invita la testat pila electronica Scholl Velvet Smooth Diamand Crystals, m-am inscris imediat si mi-am dorit s-o pot incerca si eu.
Si, culmea, am avut noroc, iar pila a ajuns la mine!! 


Si nu singura, ci insotita de Masca hidratanta de noapte pentru picioare Velvet Smooth, care-i absolut minunata.
Pila Scholl Velvet Smooth Diamand Crystals are un cap rotativ ce contine mici bucati de cristale de diamant si particule micro abrazive, cu ajutorul carora se indeparteaza pielea uscata si bataturile formate pe talpi si calcaie. Pila are o siguranta de oprire, astfel ca nu poate cauza rani, dar se recomanda ca ea sa nu fie folosita pe pielea iritata sau acolo unde exista plagi deschise. 
Asa aratau picioarele mele inainte de a folosi pila:
 Astea fiind spuse, si citite de mine in brosurile primite, am trecut la treaba.
Cam asa aratau picioarele mele inainte si dupa prima folosire:
Si cum nu puteam tine doar pentru mine noua descoperire, le-am impartasit colegelor mele experienta avuta, si le-am dat si cate o brosura. 
Pana acum am folosit pila doar de doua ori, dar spune cu mana pe inima ca pielea uscata si crapata a disparut in totalitate!! Binenteles ca dupa fiecare folosire imi ung talpile cu Masca hidratanta Velvet Smooth, care miroare atat de frumos.. si-mi face talpile atat de moi si catifelate.
Acum in trusa mea nu mai exista pietre ponce sau pile ptr talpi, ci doar pila School Velvet Smooth Diamand Crystal, pe care o voi folosi ori de cate ori va fi nevoie.
Multumesc BUZZStore si Scholl Romania.

0 comentarii: