RSS

duminică, 10 noiembrie 2013

Cartofi cu smantana si carnat semiafumat

Nu stiu care este exact reteta originala a acestor cartofi... dar cu siguranta in combinatia asta sunt mortali!!! Asa ca.. va invit la masa!


Ingrediente:
4 cartofi rosii
2 cepe rosii micute
5 linguri smantana acra
1 lingura boia dulce
1/2 lingurita piper macinat
sare
100 g cascaval ras
carnat semiafumat subtire


Cartofii i-am curatat si taiat rondele de cca 5 mm grosime. Intr-un vas am pus apa la fiert impreuna cu ½ lingurita sare, iar cand a fost clocotita am adaugat rondelele de cartofi si am lasat sa fiarba cca 10 minute. Am scos cartofii cu o paleta, si i-am pus intr-un castron. Peste cartofi am adaugat piper, boia, smantana si ceapa taiata julien, amestecand usor. Intr-un vas de ceramica uns cu ulei, am asezat rondelele de cartofi si sosul format, deasupra am pus carnatii si am dat tava la cuptor pentru jumatate de ora. 
Dupa acest timp carnatii s-au copt frumos, i-am scos intr-o farfurie, iar deauspra cartofilor am presarat cascavalul ras. Am pus carnatii cu partea necoapta deasupra si am dat din nou la cuptor pentru vre-o jumatate de ora.
O bunatate de mancarica, care nu necesita nici timp foarte mult si nici costuri ridicate.

4 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Ce crezi ca gatesc in seara asta?
Delicios!

Simona spunea...

Teo, sper sa ti-a fost pe plac! Pup

catkitchen spunea...

O bunatate de mancarica !!! ;)

Cristina spunea...

Bun tare!!!