RSS

duminică, 30 septembrie 2012

Salata combinata de vara

Ce pap eu aproape zilnic? Exact aceasta salata!! Pe care o ador, si de care nu m-as putea plictisi! Este adevarat ca aproape in fiecare zi combinatiile sunt un pic diferite.. dar in esenta cam asta este varianta de zi cu zi!


Ingrediente:
3 rosii
1 ardei gras verde
1 castravete
1 ceapa rosie mica
telemea de oaie
masline umplute cu ardei
ulei de masline
sare


Legumele le-am taiat bucati sau rondele, de marini potrivite. Branza am taiat-o in patratele mici. Am amestecat toate legumele, cu branza si maslinele. Am potrivit de sare si ulei de masline.

Va poftesc la o salatica!!!

8 comentarii:

Unknown spunea...

Frumoasa prezentare, chiar daca nu sunt eu fan salate, una asa cu bunatati de casa as servi si eu ;)

Cristina spunea...

Mie imi plac salatele, asa ca ma servesc si de la tine! Pup!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Am venit la masa.Imi place mult.Te pup!

Laura Nechita spunea...

Simo, te inteleg si te cred cand spui ca papi zilnici si nu te saturi. Imi place la nebunie o salata cu atatea bunatati in ea. Este minunata si merita profitat cat inca mai gasim legume proaspete. Te pup si iti urez o saptamana frumoasa ca tine. Sa stii ca mi-a fost tare dor de tine :)

Biochimist la cratita spunea...

Sanatoasa si gustoasa!Vin si eu la o portie!
Pup

FLORY spunea...

Ce-mi place,rapida si delicioasa!Pupici

Haplea spunea...

O salata foarte faina!!!Imi place!

Simona spunea...

@Paula, daca tot nu papi miult, putem imparti o portie :)) Pup
@Cristina, serveste cu drag! Pupici
@Mihaela, ma bucur ca-ti este pe plac! Pupici
@Laurici, si mie-mi este dor de tine.. :( Ma bucur tare mult ca-ti place salata mea.. stiu ca si tu esti cu salatele :)) Pupici
@Alina, te astept cu drag! Pupici
@Flory, numai buna ptr un pranz rapid! Pup
@Haplea, ma bucur ca-ti place.. desi practic nu prea este o reteta, ci doar o idee de a combina ceva legume :)