RSS

marți, 27 decembrie 2011

Potcoave cu vanilie si migdale

Am vazut aceste "potcovite" pe blogul lui Betty, si mi-au atras atentia imediat! Mai ales ca aveau migdale si vanilie. Am promis ca le fac inainte de Craciun si ... AM REUSIT! Din pacate nu am avut timp sa le si postez inainte de Craciun.. Dar ca sa stiti, Mosu` a fost foarte incantat de ele si... a mai comandat o portie si ptr alta data!

Ingrediente:
250 g faina
125 g migdale macinate
200 g margarina RAMA rece
1 ou
1 plic zahar vanilat
100 g zahar
1 praf de sare (din pacate eu am uitat sa pun)


Margarina am frecat-o bine-bine cu zaharul, pana zaharul s-a topit iar compozitia a devenit ca o spuma. Am adaugat migdalele macinate, zaharul vanilat si oul, amestecand continuu. La urma am pus treptat faina.
Am obtinut un aluat omogen, nu foarte tare, pe care l-am dat ptr 1 ora la frigider.
Dupa ce aluatul s-a intarit bine, am pus aluatul pe masa infainata, si am format bastonase de cca 8 cm, carora le-am dat forma de potcoava. Cu o pensula am udat o tava cu apa, am tapetat cu hartie de copt, si fara a mai unge hartia, am pus bastonasele in tava. Am dat  la cuptor ptr 12-15 minute la 190 grade C.
Cand le-am scos din cuptor, le-am tavalit imediat prin zahar pudra si le-am asezat in cutii de tabla speciale ptr astfel de bunatati!
Multumesc Betty ptr reteta!
Pofta buna va doresc!

8 comentarii:

Oana spunea...

Si mie imi plac migdalele si vanilia :X Foarte fain arata! Pupici :*:*:*

DiaMar bucataria galbena spunea...

Delicioase,nu gluma.Pupicei multi!

Cristina spunea...

Asta am si eu la desert, dar le-a facut soacra mea... Pup

Licuta Marin spunea...

O combinatie pe gustul meu!Pup!

FLORY spunea...

Super delicioase,am sa le-ncerc si eu!Pupici!

Petronela spunea...

Trebuie sa fie foarte bune si fragede...si aromate...Iti doresc sarbatori fericite in continuare iar noul an sa-ti aduca numai sanatate si bucurii!
Te pup cu drag si !La multi ani !!!

Anonim spunea...

Cred ca nu ma satur niciodata de facut rontaneli din astea !!!

Simona spunea...

Oana, multumesc! Te pup
Mihaela, foarte bune au fost! Te pup
Cristina, cele mai bune sunt de la mama si soacra! Te pup
Licuta, avem acelasi gusturi! Pupici
Flory, ti le recomand! Noi si azi am mai papat din ele si foarte fragede s-au pastrat. Te pup
Petro, multumesc de urari! Un An Nou plin de realizari iti doresc! La Multi Ani!
Adina, cand te ajuta silueta, cred si eu sa rontai mereu! La mine... mai rarut ca-i mai dragut! Eu sunt sora cu cantarul :))) Pupicei