RSS

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Pui copt in punga, cu legume


O mancarica simpla si delicioasa! Sa nu mai spun ca nu necesita o supraveghere atenta.. deci la fix ptr cei care mai au si altceva de facut.


Ingrediente:
1 pui de curte
ulei de masline
condiment friptura de pui cu miere si mustar de la Kotanyi
1 punga pentru cuptor
cartofi noi
morcovi noi
ciuperci
sare
piper



Puiul se alearga prin curte, se prinde, se cheama cineva sa-i taie gatul, se opareste cateva secunda in apa fierbinte, se jumule – cu grija sa nu ne oparim, se parleste la flacara, se transeaza. Ei, si aici fiecare face dupa cum se pricepe.. ca mie niciodata nu-mi iese la fel! Da`.. invat dom`le! Ca doar n`am avut gaini la et. 4! :P
Dar sa revenim.. Puiului frumos curatat si spalat in mai multe ape, i-am dat deoparte capul, gatul si ghearele, iar organele i le-am bagam in interior, ca sa nu fie gol! L-am uns cu ulei de masline, l-am pudrat cu condimente, apoi l-am bagat in punga. 
Am intepat punga cu o scobitoare, din loc in loc, in zona in care am legat punga.  Intr-o tava incapatoare (20x30) am pus putina apa, am asezat puiul cu punga cu tot, apoi am bagat tava la cuptor. 
Am lasat puiul vre-o ora jumatate, intorcandu-l cu grija. Pentru ca intepaturile au fost facute in partea de sus, la intoarcere, sosul lasat de pui nu a iesit prin gaurele. Cat puiul a stat la cuptor am completat cu apa, doar cat sa fie pe fundul tavii.
Dupa vre-o ora jumatate, am rupt punga si am aruncat-o, iar in sosul ramas am pus legumele si puiul deasupra. 
Am mai lasat vre-o 30 minute.
O bunatate!!!
Pofta buna va doresc!

21 comentarii:

sara & Miki spunea...

Ai dreptate, a functionat telepatia. Puiul la punga e tare bun si iese mai crocant. Pup si o duminica frumoasa!

Valentina Mihaescu spunea...

Eu cu puiul nu prea ma impac asa ca vreau doar o aripioara. In schimb legumele alea ma tenteaza tare mult.

Anonim spunea...

Data viitoare sa pui si legumele in punga impreuna cu puiul.
Ies o nebunie.

Unknown spunea...

wow, wow...ce deliciu!!! Veneam si eu la masa daca stiam :D Pupici

Alice Kitchenette spunea...

simplu si bun........arata fff bine

Simona spunea...

@Sara&Miki, mie mi se pare ca se gateste mult mai repede in punga, plus ca-i si mult mai gustos. Pup
@Valentina, ptr tine o aripioara si legume! :) Pupici
@Anonim, am incercat si varianta asta, dar fiind pui de curte n-am vrut sa risc si l-am lasat mai mult la cuptor. Timpul de coacere al puiului a fost mult mai mare decat al legumelor, si din acest motiv nu le-am pus impreuna. Multumesc oricum de pont, am facut si asa, dar cu pui de cumparat.
@Paula, data viitoare te invit neaparat! Pupici
@Alice, asa este! Pupici

Cristina spunea...

Eu as veni la masa, arata tare bine puiul tau!

Danutza spunea...

Ce deliciu si cat de bine arata! In plus imi imaginez aromele, mai ales ca-i pui de curte ...mmm!

Pup :*

In bucatarie la Sidy spunea...

Tare bine mai arata puiul tau la punga ! Si nici nu-ti murdareste vasele....
Mi-e-mi place mult !
Fata scumpa, te tzuc cu mare drag !

FLORY spunea...

Mi-ai facut pofta.Nici nu-mi mai amintesc de cand n-am facut pui in punga.Arata delicios!Pupici

FLORY spunea...

Mi-ai facut pofta.Nici nu-mi mai amintesc de cand n-am facut pui in punga.Arata delicios!Pupici

Laura Nechita spunea...

Sa ne spui cand mai faci ca venim si noi cu gashca vesela :)) te pupacesc!

Haplea spunea...

Imi place puiul asa preparat!

TeoBucatar spunea...

Daca e crocant imi place!

Andreea-Denisa spunea...

Foarte bun!

Mihaela Mihalache spunea...

Sigur este foarte bun!

Buburuza Bubu spunea...

Yumy Yumy ce rumen este!!! Pup

Angelica spunea...

Simona, la ora asta tarzie mi-ai facut o pofta nebuna.Cand am citit ca puiul e la punga credeam ca l-ai pregatit sa mi-l trimiti mie la pachet:)))...glumesc bineinteles.
E destul de mult de cand nu m-am ospatat si eu dintr-un pui la cuptor,deci,iti dai seama ce pofta mi-ai facut!Arata grozav de apetisant.
Te imbratisez cu mare drag!

Simona spunea...

Fetelor, va multumesc mult ptr aprecieri. Timpul asta nu-mi permita sa intru mai des p-aici..

Alex spunea...

Vreau...deci da, un mare WOW !!!

maria mihalache spunea...

oare e cineva care sa refuze o asa bunaciune?eu cred ca nu!
seara minunata!