RSS

marți, 3 mai 2011

Stufat de miel

Nu stiu daca sa`i spun stufat sau friptura de miel. Nu prea este stufat... ptr ca nu are toate ingredientele... Nu prea este friptura ca... are prea multe verdeata. Of... ce greu :)) Cert e ca a iesit fooooarteee buna!! La prepararea lui am ajut ajutor de baza:scumpul meu partener! Un mare inventiv... si cam .. neconformist in bucatarie :))) El cu ideile... eu cu munca!
Va imaginati ce iese in bucataria noastra?!

Ingrediente:
2 pulpe dezosate de miel
boia
boabe mustar
piper macinat
sare
stafide
2 pahare vin rosu
ulei masline
ardei iute macinat
usturoi granulat
sare
1 legatura ceapa verde
1 "ghivecel" chivas
1 capatana usturoi
patrunjel




Se transeaza carnea in bucati potrivite. Se condimenteaza cu sare, piper, boia, boabe de mustar si stafide si se lasa de seara pana a doua zi la frigider. A doua zi se pune intr`un vas incapator, se adauga ulei de masline, ardei pisat, usturoi granulat, vin si apa, cat sa le acopere.
Se da la cuptor cca 1 ora, intorcand carnea din cand in cand.
Se adauga usturoiul tocat si se da iar la cuptor jumatate de ora.
Se toaca ceapa verde, patrunjelul si chivas-ul.
Se mai lasa la cuptor jumatate de ora.
Si... rezultatul final!
 Am servit cu mamaliga calda... o minunatie! Doar am avut un ajutor de nadejde! Sau... eu am fost doar ajutor?! :)) I don't know! Bat... I lov` you, honey!

 

0 comentarii: