RSS

vineri, 23 septembrie 2011

Pilaf la cuptor cu copanele

Stiu, nu`i o mare reteta, doar ca este prima oara cand fac pilaful la cuptor. Am vrut sa iasa mai... gustor... si a iesit!

Ingrediente:
200 g orez cu bob lung
1 ceapa medie rosie
1/2 ardei rosu
1/2 ardei verde
1 morcov mic
1/2 telina mica
delikat
sare
4 ciocanele condimentate cu: boia iute, sare, oregano

Am calit legumele in ulei. Cand s`au inmuiat, am adaugat si orezul spalat si scurs.
Ciocanele le`am prajit cateva minute in ulei.
Dupa ce am calit si orezul, am rasturnat totul intr`un vas de yena, adaugand si 1 canita de supa de carne si o lingurita de delikat.
Am lasat cca 30 min, la foc potrivit, adaugand din cand in cand cateva linguri de supa de carne.
Cand orezul a fost aproape gata, am adaugat si ciocanelele (din pacate am uitat sa mai fac poze).
Noi am servit cu castraveciorii murati de la mama.
Pofta buna!

6 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Foarte frumos colorat!Bun si sanatos!Pupicei!

Simona spunea...

Teo, a fost foarte bun! Pupici

Anonim spunea...

tare harnicuta mai esti ;) , imi place pilaful !!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Eu fac pilaful numai la cuptor,si este tare bun.Al tau arata tare bine.Pupici1

Simona spunea...

Pisicutz, o portie si ptr tine! Pup

Simona spunea...

DiaMar, pana acum n`am facut pilaf cap-coada la cuptor, doar la urma il mai bagam cateva minute,dar am constatat ca ne place mai mult varianta asta! Pupici