RSS

duminică, 29 decembrie 2013

Strudel cu dovleac

Tare mult imi place Provocarea secreta.. desi in ultima perioada ajung cu mare greutate. Dar, speram sa vina vremuri mai linistite! Gazda acestei luni a fost o mai veche prietena virtuala - Kadia (cu mare drag va recomand sa-i vizitati blogul.. nu va va parea rau!), care mi-a dat la rasfoit un blog pe care din pacate nu-l vizitasem - Micuta bucatarie a Ramonei. Am cateva reteta salvate dar, pana la urma tot ceva simplu si usor am pregatit (ca doar na.. se termina luna si iar nu raspundeam prezent provocarii.. ) si anume strudel cu dovleac!


Ingrediente:
1 pachet aluat congelat
1 felie zdravana dovleac - cca 1 kg
5 linguri zahar
½ lingurita rasa scortisoara
1 galbenus + 2 linguri lapte ptr uns


Aluatul l-am lasat sa se decongeleze.
Dovleacul l-am dat prin razatoarea cu ochiuri mari, apoi l-am pus impreuna cu zaharul intr-un tuci si l-am calit pana s-a inmuiat. Am oprit focul si am pus scortisoara, apoi am lasat sa se racoreasca.
Aluatul l-am taiat in patrate, fiecare patrat l-am crestat pe jumatate. In mijloc am pus o lingura din compozitia de dovleac calit, am impaturit si am pus struderul cu partea impaturita in jos, si cu crestaturile in sus. 

Le-am asezat intr-o tava tapetata cu hartie de copt si unsa cu ulei, le-am uns cu galbenusul amestecat cu laptele, si le-am dat la cuptor pentru 20-25 minute. Cand s-au rumenit frumos, am scos tava din cuptor si le-am lasat sa se racoreasca.
Foarte bune sunt!

3 comentarii:

maria mihalache spunea...

An Nou cu toate cele bune!

Kadia spunea...

Multumesc pentru participare! Astazi voi publica parada provocarii secrete ;)
Un An Nou fericit si petrecere frumoasa diseara de revelion!

Aurica spunea...

cand ma uit la poza imi aduce aminte de acel strudel facut acasa, proaspat, savuros, dulce si un pic crocant dar in acelasi timp pufos si delicios..:D