RSS

marți, 21 august 2012

Ceafa de porc aromata in bere, cu varza calita

Acest preparat face parte din categoria "cea mai buna leguma este porcul". Nu stiu daca mai este cazul sa mai spun ceva.. decat ca-i foarte faina combinatia de porc fiert in bere si varza calita.
Pentru pregatirea acestei bunatati m-am inspirat de la Cristina

Ingrediente:
cca 500 g carne porc – ceafa
½ lingurtita miere
1 lingurita mustar
1 lingurita cimbru
½ lingurita busuioc
1 ceasca bere
5 linguri ulei masline
4 catei usturoi
sare
piper
1/2 varza
ulei ptr calit
suc de rosii
cateva fire marar


Am amestecat mierea cu mustarul si am uns bucatile de carne. Am adaugat peste carne busuiocul uscat, cimbrul, piperul si uleiul de masline. 
Am amestecat bine si am pus carnea intr-un vas de yena. Am adaugat cateii de usturoi taiati bucati, apoi am turnat berea. 
Am acoperit vasul cu o folie alimentara si am dat la foc potrivit, pentru 30 minute. Am scos folia si am mai lasat inca 1 ora.
Am servit alaturi de varza noua calita.
Multumesc Cristina ptr reteta!!

14 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Tare bun trebuie sa fii fost!

Laancuta spunea...

e fix pe gustul sotului meu :D

Buburuza Bubu spunea...

Arata apetisant... cred ca-i un rasfat.

Unknown spunea...

Ce buna trebuie sa fie, Simo iau o portie de la tine pt pranza! Pupioci

Laura Nechita spunea...

of,of, of...demential de buna! :)):)) te pupacesc si iti urez o zi frumoasa ca tine ;)

Cristina spunea...

Arata senzational!!!

Alice spunea...

vai de mine da' ce ai facut tu aici!!! bunaciune, nu alta...yammy

Adnia spunea...

ce dor mi-e de-o astfel de reteta, gatita incet si cu pasiune, cu ingrediente delicioase, fara sa fii mereu pe fuga, ca mine!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Eu vreau varza,imi place foarte mult.Pupici!

catkitchen spunea...

Asta era vb bunicului meu !!! ;) Cred ca a fost un deliciu fripturica ta !!

Haplea spunea...

Ce pofta mi-ai facut de varza!!!Arata tare bine!

Rocsy Ciobanu spunea...

Imi place mult!

Simona spunea...

@Fancy, bunut rau!! Pupici
@Ancuta, te astept la masa impreuna cu sotul. Ptr tine voi gasi eu altceva sa-ti fie pe plac! :) Pupici
@Buburuza, combinatia este absolut delicioasa! Pup
@Poliana, sper ca ai servit cu placere :) Pup
@Laura, mercic! Pup cu drag si eu!
@Cristina, multumesc de compliment si de reteta! Pupici
@Alice, multumesc :)) Pupici
@Adnia, si eu am aceeasi problema.. foarte rar mi se intampla sa ai timp suficient sa gatesc. Pupici
@Mihaela, ptr tine numai varza!! Pup
@Adina, multumesc! Pupici
@Haplea, multumesc!
@Rocsy, mercic! Pupici

Anonim spunea...

Through the redress use of male enhancement, it is marvels,
were easily cognizant of autofellatio and that it even had its spot
in antediluvian Egyptian organized religion and mythology.
Several ancient tribes have got shown that to the distance and largeness of human male privates.
Here are the answers to the is subordinate some the continuance and as well cinch associated with the phallus.



my web site ... web site
My site :: penis growth