RSS

marți, 11 octombrie 2011

Ciorba de vacuta

Stiu ca mai am o postare de ciorbita de vacuta, dar... ingredientele sunt relativ diferite.. si nu m`am putut abtine sa n`o postez :)
Ptr ca ne place foarte tare aceasta ciorbita, o fac destul de des... mai ales ca am mereu carnita proaspata de la soacra mea.

Ingrediente:
300 g carne manzat
1 ardei gras galben
1/2 ardei capia rosu
1 morcov
1 pastarnac
1 ceapa potrivita
2 rosii coapte
bors
delikat
sare
1 legatura patrunjel


Carnea am spalat`o bine, schimband de mai multe ori apa.
Rosiile le`am oparit in apa cu sare.
Am pus carnea la fiert in apa cu sare, spumand mereu. Cand carnea este fierta, am taiat`o bucati mici, iar zeama am strecurat`o.
In zeama strecurata am adaugat legumele tocate marunt si carnea taiata bucati. Am lasat sa fiarba timp de cca 30 min.
Rosiile le`am curatat de coaja si le`am dat prin razatoarea mare. Am adaugat rosiile la ciorbita si am mai lasat sa fiarba 10 min.
Am adaugat delikatul..
borsul...
..iar dupa cateva clocote am pus si patrunjelul tocat marunt.
Am servit ciorbita cu smantana si ardei iute.
Pofta buna!

5 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata asa bine aburinda.Merge de minune acum ca s-a mai racit vremea.Pupici!

Simona spunea...

Ai dreptate, merge de minune pe vremea asta.. Te pup

TeoBucatar spunea...

La ciorbica de vacuta ma inscriu si de doua ori!Si noua ne place foarte mult si facem des pentru ca e grozava!Pupici!

Simona spunea...

Teo, ca mare dreptate ai.. Te pup

Anonim spunea...

daca ai carnitza proaspata ,ciorba e perfecta!!!!!!!!!!!!