RSS

luni, 30 iulie 2012

Liebster blog award

Prietena mea virtuala Strumfita m-a nominalizat pentru o leapsa tare draguta... foarte personala. Binenteles ca nu am putut-o refuza, asadar, sa trecem la treaba:
Tag-ul are cateva reguli, si anume:

1.   Post the Liebster Award image on your blog.
2.   Each person must post 11 things about themselves.
3.   Answer the question the tagger has set for you plus create 11 question for the people you've tagged to answer.
4.   Choose 11 people and link them in your post.
5.   Go to their page and tell them.
6.   Remember no tag backs!



Cu punctul 1 am rezolvat, sa trecem la punctul 2, unde trebuie sa va spun 11 lucruri despre mine. Pai... la cat de modesta sunt as putea sa vb mult despre mine, dar voi fi mai concisa:
1.    urasc ipocrizia, minciune, falsitatea, parvenitii
2.    desfasor o activitate de birou, care nu-mi aduce satisfactii materiale, dar am fost surprinsa sa constat ca-mi iubesc locul de munca si colegii, cu care de altfel ma cert constant
3.    sunt o fire foarte optimista (poate prea optimista, dupa cum spune al meu), imi place sa visez – visele nu ni le poate lua nimeni!
4.    mi-as dori sa traiesc intr-o tara civilizata, de s-ar putea Romania... si am momente in care regretam ca nu am ramas in Danemarca
5.    din cauza ca am fost sportiva... in ultimii ani am probleme cu greutatea si de aceea sunt intr-o vesnica dieta, abtinere, miscare
6.    imi doresc un baietel si o fetita, gemeni daca s-ar putea, nu de alta dar imi e tare frica de nastera in sistemul medical romanesc
7.    mi-as dori sa vizitez cat mai multe locuri din tara si din afara tarii, si de aceea nu-mi mai doresc concedii la Marea Neagra
8.    imi place sa conduc noaptea (poate si pentru ca am fost mult timp sofer de betivi :)))) si in general sunt vitezomana
9.    nu stiu sa fac cumparaturi, nu cunosc preturile, de aceea in general cumparaturile le fac impreuna cu jumatatea masculina a casei sau sunt facute doar de el, dupa lista mea
10.  sunt obsedata de curatenie, motiv pentru care in perioada asta ma lupt cu o dermatita de contact (la un deget) facuta de la detergenti
11. nu stiu sa inot, iar dupa 2 tentative de inec, nu cred ca voi invata vreodata..

La punctul 3 am de raspuns la intrebarile pe care Strumfita mi le-a adresat, si pe care le transmit si eu mai departe:
1.   Ce visai sa te faci cand erai mica? 
In nici un caz ce sunt acum... Vroiam sa fiu astronaut! :))
2.   Unde ti-ar placea sa pleci in vacanta (e vis, cheltuielile nu conteaza)?
Sunt multe locuri pe care mi-as dori sa le vad.. dar as oscila intre China si Japonia
3.   Ce stil iti place cel mai mult? (sport, casual, elegant etc)
In general sunt imbracata casual, dar ma simt foarte bine sport. Elegant doar cand situatia o cere..
4.   Regreti parti din viata ta, anumite actiuni, decizii luate, ai schimba ceva?
Poate ca as schimba cateva din deciziile pe care le-am luat, dar in general sunt multumita de ceea ce am facut pana acum
5.   Cine este persoana care te-a influentat cel mai mult?
Cred ca parintii m-au influentat cel mai mult, iar mai tarziu, iubitul meu... de fapt ne-am influentat unul pe celalalt.
6.   Ce faceti cu hainele pe care nu le mai purtati?
In general le dau la persoane care au nevoie de ele.
7.   Ca bloggerite cred ca toate ati participat la campanii de testare. Care a fost produsul cel mai impresionant pe care l-ati recomandat apoi cu caldura, l-ati recumparat etc.?
Ultimul produs testat a fost tigaia de facut clatite marca Fissler, pe care chiar o recomand cu drag!
8.   La capitolul ingrijire, ce va preocupa cel mai mult (fata, par, corp, unghii etc.)?
O preocupare permanenta este parul.. care-mi da rau de furca de cativa ani, pentru fata nu fac nimic deosebit decat crema de dimineata – pana acum m-a ajutat Dumnezeu, corpul mi-l mentin cu masaj si sala aproape zilnic, iar unghiile lunar cu gel.
9.   Ai anumite aspiratii, iti pui target in anumite actiuni? 
Oare cine nu are aspiratii?! In general cam tot ceea ce-mi propun, pana la urma reusesc!
10.    S-a intamplat sa va impresioneze un film in mod deosebit? (lacrimi, poate, dar si sa va faca sa schimbati ceva in viata voastra, sa aveti o epifanie moment de claritate)
Multe filme am vazut la viata mea, si foarte multe m-au impresionat cu adevarat, dar acum imi vine in minte doar unul... Pianistul.
11.   Daca se intampla ceva si trebuie sa impachetati o singura valiza, mica, in graba, care sunt lucrurile care ar avea prioritate? 
Pai as incepe cu lucrurile de igiena personala, apoi cele de stricta supravietuire – chibrite, o patura, etc., pozele cu familia, actele, cateva haine. De ar trebui sa plec pe o insula, cu siguranta mi-as lua si famila!

Pentru punctul 4, cu mare greutate m-am hotarat la cei 11 alesi, sau alese – ordinea este absolut aleatorie, dar totusi, acestia sunt:
Pentru ca stiu cum stam toate in perioada asta cu timpul liber, daca nu veti putea prelua acest tag, nu-i suparare, eu va pup oricum!

Punctul 5 il voi pune in practica dupa postare.

Punctul 6 no tag backs!!

Va pup si va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi tot si eventual sa preluati tagul!

11 comentarii:

Mihaela spunea...

Multumesc pentru tag, intr-adevar este f interesant si un mod de cunoastere su fun in acelasi timp, dar e nevoie de putin timp te pup pt moment o zi minunata

DiaMar bucataria galbena spunea...

Iti multamesc pentru tag,sper sa reusesc sa il ridic.Te pup!

Cristina spunea...

Uite asa te cunoaste lumea mai bine... pup

Unknown spunea...

Imi place jocul. E interesant. Asa iti poti cunoaste mai bine prietenii virtuali.

Ramona Alina spunea...

Multumesc:)

Simona spunea...

@Mihaela, si mie mi s-a parut foarte interesant. Sper sa iti faci timp sa-l ridici, de nu, nu-i problema. Pup
@Mihaela-DiaMar, doar daca ai timp. Pupici
@Cristina, da, tag-ul este destul de personal.. Pupici
@Sergal, asa este.. un mod dragut de a afla cat mai multe lucruri despre prietenii virtuali. Pup
@Ramona Alina, te pup!

catkitchen spunea...

Multumesc din suflet ca te-ai gandit si la mine ;) , insa nu promit ca voi reusi sa duc leapsa mai departe , am avut si inca am saptamani super aglomerate !!! :(((
Te imbratisez cu drag !!!

Licuta Marin spunea...

Multumesc foarte mult ca te-ai gandit si la mine!Este foarte frumos sa ne putem cunoaste mai bine, dar abia am sosit dintr-o mica vacanta si nu stiu ce sa fac mai intai:( La serviciu sunt supra aglomerata, vin foarte tarziu acasa si nu mai am timp nici sa-mi postez retetele. O sa ma ierti daca nu pot duce mai departe leapsa?;)
Te pup cu drag si sper sa ma intelegi!

Unknown spunea...

Simo, eu mi-am facut tema! Te pupacesc!

Simona spunea...

@Adina, ramai datoare, din nou, cu o leapsa! :)) Te pup dulce si sper sa le linistesti cat mai curand
@Licuta, stiu cum este in perioada asta.. deci nu-i bai! Ramai datoare ptr data viitoare :)) Pup dulce
@Poliana, acum merg la tine. Pupici

Alex spunea...

Simona cea dragutza ... iti multumesc din suflet(ca de la taur la taur) ca mai inclus in cele 10 ...
nu am nici o scuza ... nu vreau sa ma sustrag de la jocul tau, care e atat de frumos ... sper doar ca intr-o zi sa pot sa duc leapsa mai departe !!!
Te pup !!!